knienke84

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Verificatiefout wifi (Samsung S4mini)

Sinds afgelopen weekend kom ik thuis niet meer op mijn wifi-netwerk met mijn telefoon. M'n telefoon heeft om de een of andere reden de verbinding met het thuisnetwerk verbroken. Probeer ik opnieuw in te loggen dan geeft m'n telefoon aan dat ik het onjuiste wachtwoord heb ingetypt (terwijl ik 100% zeker weet dat ik het juiste heb ingetypt).

Opnieuw opstarten van telefoon en router werkte niet. Op het werk kan ik ook al geen verbinding meer met wifi maken, precies dezelfde foutmelding. Het ligt dus niet aan de netwerken thuis of op het werk.

Weet er iemand een oplossing?
4 Reacties 4
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@knienke84

Heb je eens getest of het wel werkt als je het wachtwoord ergens anders typt, en als je dat knipt en plakt? Misschien gaat er toch iets mis bij het invoeren van de tekst. Op die manier weet je in ieder geval zeker wát je typt.
Friesian

Gedreven Raadgever
  • 143Posts
  • 6Oplossingen
  • 57Likes
@knienke84

Even voor de controle. Heb je al geprobeerd het toestel terug te zetten naar fabrieksinstelling?
Hiermee worden vaak problemen/fouten verholpen.
Zorg wel voor een backup.
(Een extra controle kun je maken met Samsung Kies.)

Wees gegroet,
Friesian
knienke84
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Uiteindelijk bleek ik verkeerde wachtwoorden ingevuld te hebben: het wachtwoord thuis was onduidelijk opgeschreven (en diegene die dat had opgeschreven was een paar dagen niet bereikbaar) dat ik het fout heb ingegeven. En op het werk bleek ik het oude wachtwoord ingevuld te hebben omdat de ICT-man me dat gegeven had.

Gelukkig had ik mijn telefoon wel al teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Alleen was ik vergeten een back-up van mijn agenda te maken. :@

Bedankt iig voor alle reacties!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hey @knienke84 ,

Dat dacht ik al! Hè wat balen dat je agenda niet is mee opgeslagen (hopelijk komt dat goed)!
Noteer nu wel even het wachtwoord goed op en blaadje ;).

Mocht je nog vragen hebben weet je het forum te vinden!
En uhm mocht dit nog eens gebeuren gewoon even verschillende keren het wachtwoord invoeren ;).
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic