menno1881

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verificatiecode voor snapchat wordt niet ontvangen

Beste,
Ik ervaar problemen met het activeren van mijn Snapchat.
Op de website van Snapchat staat het volgende: If a mobile verification text has been sent, but you have not received it, please ask your mobile carrier for assistance. Text messages are sent from a U.S. number and international users sometimes have issues receiving texts from overseas.
Het bovenstaande is bij mij het geval. Graag verneem ik van jullie of dit kan komen doordat de code van een Amerikaans nummer gestuurd wordt.
 
1 Reactie 1
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Menno, welkom op ons forum. Strikt genomen kan het dat er op jouw nummer een probleem is met het ontvangen van sms'jes uit het buitenland, maar het is ieder geval niet iets dat wij structureel blokkeren ofzo.
Je hoort sms'jes uit de hele wereld gewoon te kunnen ontvangen.

Helpt opnieuw een registratie-sms opvragen misschien?

Mijn advies zou zijn om dat sowieso nog een keer te doen en het tijdstip op te schrijven dat je de code aanvraagt. Komt de code binnen, dan is het probleem opgelost.

Komt hij niet binnen, dan zou ik even bellen met de klantenservice. Zij kunnen dan controleren of er rond dat tijdstip een sms in onze sms-centrale is afgeleverd en, als dat zo is, waarom die niet op je toestel is afgeleverd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic