RFO

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verificatie SMS van enkele (zorg) instellingen worden niet meer ontvangen

Sinds enige tijd ontvang ik van enkele (zorg)instellingen geen sms code meer ter verificatie. Van biijv. Vodafone wel! Heeft u een oplossing?

4 Reacties 4
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3046Posts
  • 897Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @RFO, goedemiddag en welkom hier!

Helaas heb ik de oplossing niet voor je. Vanuit Vodafone wordt dit namelijk niet geblokkeerd. Je geeft zelf ook al aan dat je vanuit ons wel de verificatiecodes ontvangt, maar dat het om enkele (zorg)instellingen gaat waarbij dit niet het geval is. Mijn advies zou zijn om even contact op te nemen met de betreffende instellingen waar het om gaat. 

RFO
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heb ik al gedaan. Zij weten het niet. Bij geblokkeerde afzenders zie ik ook geen zorginstellingen staan. Of staat er alleen een telefoonnummer?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Bij geblokkeerde afzenders zal waarschijnlijk niet de naam van de zorginstelling staan (wat je toch zelf wel zal weten, Vodafone medewerkers weten dat niet). Dus dan staat er een nummer en misschien is dat wel het nummer als afzender van de instelling. Ik zou toch nog eens terug gaan naar de mensen die verantwoordelijk zijn voor het versturen van de berichten, die moeten het voor je oplossen. Vodafone blokkeert geen sms berichten. Mits het sms berichten zijn waar je voor moet betalen, dan moet je even kijken of je nummer voorkomt bij Payinfo.nl. 

RFO
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Snap ik. Ga ik doen. Dank voor de reactie. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic