Tisainy

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verhuizing naar het buitenland

Goeiemorgen  ik ben verplan om naar België te gaan verhuizen mijn vraag is wat gebeurt dan met me abonnement 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Tisainy 
Welkom op de Vodafone Community. 

Wat ontzettend leuk dat je de grens overgaat! Spannend zeg! Wat betreft jouw Vodafone abonnement. Je kunt deze laten doorlopen of laten overnemen. Alleen ben je dan wel je eigen 06 nummer kwijt en moet je natuurlijk zelf iemand hebben die je contract wil overnemen. Zie hier voor meer informatie over het overdragen van je contract. 

Je kunt er ook voor kiezen om het abonnement op te zeggen. Het aanvraagformulier hiervoor vind je op deze pagina. Na ontvangst ontvang je een voorstel met de hoogte van de afkoopsom van de resterende contract- en/of opzegtermijn van jouw overeenkomst. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Tisainy 
Welkom op de Vodafone Community. 

Wat ontzettend leuk dat je de grens overgaat! Spannend zeg! Wat betreft jouw Vodafone abonnement. Je kunt deze laten doorlopen of laten overnemen. Alleen ben je dan wel je eigen 06 nummer kwijt en moet je natuurlijk zelf iemand hebben die je contract wil overnemen. Zie hier voor meer informatie over het overdragen van je contract. 

Je kunt er ook voor kiezen om het abonnement op te zeggen. Het aanvraagformulier hiervoor vind je op deze pagina. Na ontvangst ontvang je een voorstel met de hoogte van de afkoopsom van de resterende contract- en/of opzegtermijn van jouw overeenkomst. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic