Veronidiana

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verhuizen naar het buiteland

Ik heb een abbonement lopen maar ik ga verhuizen naar het buitenland kan je dan je abbonement opzeggen of hoe zit dat?
4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Veronidiana ,

Het is mogelijk om je contract te stoppen maar je zult dus in 1 keer de resterende abonnementskosten moeten betalen want zo betaal je het contract af. Voor meer informatie en mocht je dit willen kun je contact opnemen met de klantenservice zodat zij dit verder in werking kunnen zetten.

Je abonnement in het buitenland gebruiken kan hoge kosten ophalen! Het is niet mogelijk om het abonnement over te dragen naar een (bijvoorbeeld, Spaans of Zweeds) nummer.

Kwam deze informatie nog even voor je tegen ;).

Contact opnemen? Kijk dan even op www.vodafone.nl/support/ voor de opties.
Veronidiana
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ga dus in duitsland wonen dus kan je dat niet overzetten op een duitsnummer?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Veronidiana ,

Nope lijkt er niet op! Als het niet kan in België is Duitsland er geen uitzondering op...

Misschien dat @Serkan even hiervan en bevestiging kan maken om te kijken of dit inderdaad zo is. Bedankt.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Ik heb verder geen aanvulling op het antwoord van @SamsungExpert.
Het is helaas niet mogelijk om je abonnement over te zetten naar een buitenlandse provider.

Heb wel nog een tip:
Je kunt je contract wel overdragen aan iemand anders. Dus wellicht kun je hier iemand blij mee maken en ben je zelf ook geholpen. Klik hier voor meer informatie.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic