isaakkve

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verhuisd naar Canada, dacht dat ik abonnement had stilgezet, lijkt niet het geval

Hallo Vodafone forum,
 
Op 17 April ben ik verhuisd naar Vancouver, Canada voor een stage van 5 maanden. De maand daarvoor (vóór 23 maart) heb ik het "zet abonnement stil" formulier naar Vodafone gestuurd. Vanochtend kwam ik erachter dat Vodafone de maandelijkse kosten had afgeschreven van mijn rekening. Beetje slechte timing aangezien ik morgen naar Toronto vlieg en een taxi wat handiger is dan het openbaar vervoer hier 🙂
 
Ik denk dat mijn formulier nooit is aangekomen of misschien is mijn aanvraag niet ingevoerd. Wat kan ik doen nu ik in Canada woon? 
2 Reacties 2
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Hoi,

Vervelend om te lezen dat die wijziging niet is doorgevoerd.
Ik denk dat contact met ze opnemen via Facebook of Twitter het snelste en goedkoopste is.

Bellen vanuit Canada kost je geen knopen natuurlijk 😉

Dit Forum is meer bedoeld voor technisch gerelateerde vragen.

Succes iig!
JohnS

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 3Oplossingen
  • 0Likes
Beste isaakkve,

Welkom op het forum. Wat vervelend zeg. Je mag ook wel even je mobiele nummer of klantnummer aan mij doorgeven in een prive-bericht. Ik kan dan wel even nakijken of het bij ons binnengekomen is.

Als het eind maart binnen is gekomen, zal het abonnement normaal gesproken stilstaan per 1 mei 2012. Daarnaast is het zo dat voor het tijdelijk stopzetten van het abonnement eenmalig € 20,50 in rekening wordt gebracht.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic