11913

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verhoging van Mobiel buitenland internet

Hallo, heb 8 oktober 2013 verhoging aangevraagt van mobiel buitenland internet van 500MB naar 2GB.
De medewerkster heeft me beloofd dat het 48 u later zou ingaan, ben naar buitenland gegaan en heb bijna de 2Gb verbruikt. 1,9GB en bij het einde van de maand blijkt dat het niet is overgezet. Dat er gewoon een memo was opgemaakt. Het niet is verwerkt, en ik zit met de kosten van 453 euro. Later bij het uitzoeken hebben ze geen specificatie gestuurd naar mij. Alleen een mail met. Dank je voor je bestelling.
Er is geen recording gemaakt. Dus ik kan niet bewijzen wat er is gezegt.
Mijn contract gaat wel in maar op 9 januarie 2014.
En nu dat ik daar allemaal niet mee eens ben kan ik er niet meer vanaf, want nu hebben ze al overgezet, voor einde datum naar een einddatum van 09-01-2015.
Nu na 3 weken voor de gek te zijn gehouden, heb ik er genoeg van.
Of ik stap naar een advocaat of ik betaal en stop met alles van vodafone.
1 Reactie 1
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoi 11913,

Aangezien ik geen inzicht heb in je gegevens kan ik niet nakijken wat er precies misgegaan is. Ik raad je aan nogmaals met de klantenservice contact op te nemen, dit mag ook via Twitter of Facebook. Mijn directe collega's van de Web Crew helpen je graag verder.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic