PascalenMijke

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Vergrendelscherm

Hoi allemaal,
Sinds kort heb ik een Samsung S9. Eerste keer dat ik een Samsung heb. Nu heb ik via instellingen, ik weet niet hoe, iets gedaan waardoor het volgende gebeurd.

Als mijn Samsung op vergrendelscherm staat en ik krijg een inkomend gesprek dan krijg ik eerst mijn scherm te zien dat ik hem moet ontgrendelen. Ik zie dan dus niet wie mij belt. Dit gebeurd ook als ik een berichtje binnen krijg. Ik krijg dus niet meteen te zien wie er veld en dat ik dan gelijk kan opnemen.

Weet iemand hoe ik dit kan veranderen? Ik heb al zo veel geprobeerd!!

Help!!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
PascalenMijke
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
HoHoSteven ,

Nee was me niet gelukt. Uiteindelijk reset gedaan naar fabrieksinstellingen. Helaas met alles er weer op zetten, weer het zelfde probleem. Via instellingen resetten uiteindelijk gelukt en is het probleem verholpen.

Bedankt voor de hulp!

Bekijk in context

14 Reacties 14
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi PascalenMijke
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik weet zelf niet zoveel van Samsung af maar ik denk dat je deze webpagina wel kunt gebruiken:
https://handleidingen.vodafone.nl/samsung/galaxy-s9-plus-android-8-0/basisfuncties/gebruik-van-beveiligingscode-in-of-uitschakelen/

Laat maar weten of het is gelukt of niet 😉
Fijn weekend en succes!
PascalenMijke
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Hoi Energieboy ,

Bbedankt voor je reactie en hulp. Heb het geprobeerd, maar werkt niet. Op deze manier is mijn telefoon helemaal niet beveiligd.

Iemand anders een idee hoe ik dit kan goed zetten?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Erg lastig, misschien kan Steven of SamsungExpert je helpen? Die hebben zelf ook een Android en weten die wel hoe het kan. Even wachten maar en anders kijken op de community van Samsung.
PascalenMijke
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Iemand misschien ervaring in het resetten van de toegankelijkheidsinstellingen op de Samsung S9?

Zou ik dit probleem dan gereset hebben?

Wie kan me helpen?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi PascalenMijke

Het kan zijn dat je aangegeven hebt dat meldingen binnen mogen komen, maar niet in te zien is van wie of wat etc.
Dit kan via instellingen - meldingen.

Hier kun je instellen hoe meldingen en van welke app etc. meldingen binnen mogen komen.
Let er wel op: Sluimerende apps en Gegevensbesparing kunnen er voor zorgen dat meldingen niet binnen komen.

Via "telefoon" - instellingen (3 puntjes) - oproepinstellingen kun je de oproepmeldingen beheren.
Via "berichten" instellingen (3 puntjes) kun je de instellingen beheren voor sms meldingen.
PascalenMijke
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Hoi Steven ,

Bedankt voor je uitleg. Ik heb gekeken, maar krijg niet de opties te zien om dit uit te zetten, heb je misschien een screenshot?

Groeren, PascalenMijke
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Probeer eens het volgende:

  • Open de Instellingen-app;
  • Selecteer vervolgens ‘Beveiliging en locatie’;
  • In het volgende menu scroll je naar beneden voor de optie ‘Voorkeuren schermvergrendeling’;
  • Daar kun je bij ‘Op het vergrendelingsscherm’ kiezen uit drie opties. Kies ervoor om alles weer te geven, helemaal niets, of om de content van gevoelige meldingen te verbergen. Bij die laatste optie worden onder andere je mails en WhatsApp-berichten verborgen.
PascalenMijke
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Steven wrote:
Probeer eens het volgende:

  • Open de Instellingen-app;
  • Selecteer vervolgens ‘Beveiliging en locatie’;
  • In het volgende menu scroll je naar beneden voor de optie ‘Voorkeuren schermvergrendeling’;
  • Daar kun je bij ‘Op het vergrendelingsscherm’ kiezen uit drie opties. Kies ervoor om alles weer te geven, helemaal niets, of om de content van gevoelige meldingen te verbergen. Bij die laatste optie worden onder andere je mails en WhatsApp-berichten verborgen.

Steven ,
Ik heb het geprobeerd, maar ik kan de instellingen " beveiligingen en locatie" niet vinden op mn s9. Wel andere, maar kan dan nog steeds niet de drie opties vinden die je noemt.

Maar toch bedankt Steven voor je moeite.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Het is natuurlijk afhankelijk van welke software je op het toestel hebt.
Kun je anders eens kijken of je het volgende menu ziet: instellingen - Vergrendelscherm - Meldingen (moet aan staan, daarna mag je erop klikken)- Inhoud verbergen uit en eventueel Stijl weergeven en deze mag op gedetailleerd.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het hiermee verholpen PascalenMijke?
PascalenMijke
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
HoHoSteven ,

Nee was me niet gelukt. Uiteindelijk reset gedaan naar fabrieksinstellingen. Helaas met alles er weer op zetten, weer het zelfde probleem. Via instellingen resetten uiteindelijk gelukt en is het probleem verholpen.

Bedankt voor de hulp!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ah super dat het resetten van de instellingen de oplossing was.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic gesloten.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic