Anke10

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verbruikskosten met data terwijl ik nog tegoed heb.

Hoe komt het dat ik 'buiten mijn bundel' heb gebruikt, als ik nog MB's over heb??

 

Screenshot_20210322-054415_My Vodafone.jpg

Screenshot_20210322-054450_My Vodafone.jpg

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens @Anke10.
Ik heb gelijk het systeem erbij gepakt. De kosten voor data worden gemaakt op 21-03-2021. Hier wordt een data sessie beeindigd waardoor 6,60 euro (excusief btw) in rekening is gebracht.
De kosten worden gemaakt door het overgaan naar de volgende bundel. De kosten voor data hadden niet berekend mogen worden. Mijn excuses hiervoor! Ik heb gelijk de kosten gecrediteerd voor je en dit zal verrekend worden met de incasso van april. In My Vodafone zie je onder het kopje rekeningen (onderaan) een credit nota staan van 6,60 euro (exclusief btw). 
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! 
 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Anke10 
Welkom op de Community van Vodafone. Ik kijk graag met je mee naar het verbruik en waarom de kosten in rekening zijn gebracht.
Kun je mij een bericht sturen (door te klikken op mijn naam en dan op "Verzend een bericht" klikken) met daarin de volgende gegevens voor de verificatie:
- Voor- en achternaam

- Adres en postcode
- Geboortedatum en laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
- Mobiel nummer
Ik hoor graag van je! 

Anke10
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Steven, als ik op jouw naam klik, zie ik daarna geen mogelijkheid een bericht aan jou te verzenden.

Help!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb je een bericht gestuurd waarop je mag reageren @Anke10

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens @Anke10.
Ik heb gelijk het systeem erbij gepakt. De kosten voor data worden gemaakt op 21-03-2021. Hier wordt een data sessie beeindigd waardoor 6,60 euro (excusief btw) in rekening is gebracht.
De kosten worden gemaakt door het overgaan naar de volgende bundel. De kosten voor data hadden niet berekend mogen worden. Mijn excuses hiervoor! Ik heb gelijk de kosten gecrediteerd voor je en dit zal verrekend worden met de incasso van april. In My Vodafone zie je onder het kopje rekeningen (onderaan) een credit nota staan van 6,60 euro (exclusief btw). 
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! 
 

Anke10
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik ben blij met de geregelde oplossing. En ik hoop dat het niet weer zal gebeuren...Niet bij mij, niet bij anderen.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heel graag gedaan @Anke10.
Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden :). 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic