mnovitsky4

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verbruikskosten berekend voor een telefoongesprek naar Duitsland

Hallo,

Ik heb een prepaid sim met een actieve belbundel van 100 min in NL en de EU die geldig is tot half april en nog 68 minuten over heeft. Ik heb vorige week met succes naar mensen in NL gebeld, maar nadat ik zojuist naar een nummer in Duitsland belde kreeg ik een sms dat het gesprek in rekening was gebracht. Waarom is dit gebeurd? Ik ben onterecht in rekening gebracht en kan geen contact opnemen met de klantenservice omdat de chatbot TOBi niet opent ondanks dat deze zogenaamd 24/7 beschikbaar is en ik niet kan bellen zonder in rekening gebracht te worden blijkbaar. Help alstublieft, dank u! 

4 Reacties 4
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @mnovitsky4 

Het tarief voor bellen en sms'en naar buitenlandse nummers vanuit Nederland hangt af van je abonnement en het land waar je naartoe belt. Want deze kosten kunnen buiten de bundel van je abonnement vallen. Op deze pagina kan je per abonnement een tarievenfolder opzoeken. 

Helaas heb je verder geen informatie ingevuld in jouw Community profiel waardoor ik geen kijkje achter de schermen kon nemen. De kortste klap  is om even contact te zoeken met mijn collega's van de klantenservice via de telefoon of chat. Zij kunnen direct jouw abonnement en verbruik bekijken en controleren of de kosten conform jouw abonnement terecht zijn berekend.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Volgens mij was het nog een beetje te vroeg @Cecilia 
De topicstarter heeft het over een prepaid 😉😊 - of je ziet een Bel- en SMS opwaardering ook als abonnement, dan zeg ik niets meer 😎🤐

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hahaha, ik ben altijd een vroege vogel @Energieboy. In het overzicht bij de tarievenfolder staat een kopje 'prepaid'. Zonder gegevens weten we niet 100% zeker wat er wordt afgenomen en of er bijvoorbeeld ook Bel- en SMS bundels actief staan i.c.m. prepaid. Dat maakt namelijk ook weer verschil. Om die reden heb ik het in dit geval bewust wat algemener gehouden ^^

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Is dit inmiddels opgelost @mnovitsky4 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic