Hallo
@300456jm Aangezien er meerdere topics over deze kwestie zijn geplaatst, kun je ervan uit gaan dat er behoorlijk wat zaken fout gaan bij Vodafone. Niet alleen bij jou, maar bij vele anderen.
Hopelijk gaat Vodafone na vele maanden al deze data-registratie-problemen in de MyVodafone App en MyVodafone website ONMIDDELLIJK verhelpen.
Zelf adviseer ik om meerdere van de volgende data-registratie Apps op je smartphone te installeren. Bijvoorbeeld: 3G Watchdog ; CallMeter 3G ; Onavo DataCount ; of andere soortgelijke Apps.
Vanaf 1 Augustus stel je al die Apps op de beginstand van nul in. Met jouw beltegoed, sms-tegoed, en data-bundel correct ingesteld, als limieten die je in een maand mag gebruiken (quotum).
Je kunt veel beter op onafhankelijke data-registratie Apps vertrouwen, dan op de MyVodafone App.
Zodra Vodafone een fout maakt op een volgende faktuur, moet je direkt een gemotiveerde klacht indienen. Waarbij je Vodafone gedetailleerd op de fout wijst, die zij naar jouw mening hebben gemaakt.
Dat doe ik ook. En ik heb altijd de teveel in rekening gebrachte bedragen terug gekregen. Drie keer in de afgelopen twaalf maanden.
Vodafone leert slechts heel langzaam :--((
Succes !
Netwerker
N.B. meld nog wel even welk abonnement je hebt. Bij sommige abonnementen gaat het fout. Maar er zijn ook abonnementen waarbij de data-registratie via de MyVodafone App correct wordt weergegeven.