toonvankr

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Verbruik raadplegen.

In de Vodafone app zie ik wel mijn data verbruik, maar mijn belminuten blijven op 150 staan, terwijl ik wel gebeld heb. Is dit normaal?
27 Reacties 27
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi toonvankr,

Er zit enige vertraging in de app, maar niet heel veel. Er staat bij tot wanneer het tegoed is bijgewerkt. Klopt het nu ondertussen wel of zijn er nog steeds geen belminuten af gegaan?
toonvankr
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Het gaat er nog steeds niet van af. Gewoon gebeld, dus geen wifi oid. Ook gebeld met jullie maar men wist het niet......
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
toonvankr, het gaat toevallig niet om de 150 belminuten naar de EU? Want als je dit hebt gaat het alleen eraf als je naar de EU belt.
toonvankr
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Nee. Gewoon gebeld. In de Vodafone winkel denkt men dat de oorzaak zit in het feit dat ik 4 augustus abonnee ben geworden. Mogelijk werkt het dan voldoende maand wel.
Anonymous
Niet van toepassing
Ik raad je aan om hierover contact op te nemen met de klantenservice om te controleren of wel alles goed staat. Mochten ze er niet achter kunnen komen dan kunnen zij een onderzoek aanmaken voor de technische dienst zodat het onderzocht kan worden waar het mis gaat toonvankr

toonvankr
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
In de Vodafone winkel hebben ze met behulp van mijn gegevens (06 nummer e.d.) in het systeem ingelogd en gekeken of alles goed staat. Alles stond goed. Overigens een kennis van mij die ook op 4 augustus van Ziggo naar Vodafone is overgegaan heeft het zelfde "probleem" . Ik wacht even af of m.i.v. 1 september de zaak wel goed loopt, zo niet dan neem ik alsnog contact op.
toonvankr
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Nee, hij is niet bijgewerkt. De datum en tijd staan er altijd ???? waarop het voor het laatst is bijgewerkt. Data werkt wel. Belminuten niet.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi toonvankr,

Dat is inderdaad heel apart, Je kunt wachten tot 1 september maar eigenlijk zou dit gewoon al meteen goed moeten werken. Zoals in het bericht van Steven staat: neem even contact op met onze klantenservice. Dan maken we een melding bij onze technische afdeling zodat dit opgelost kan worden. Via het forum kan ik helaas niet in het systeem dat nodig is om dit voor jou op te lossen.
toonvankr
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Gebeld en men zoekt het uit. Ook bij Vodafone zijn mijn belminuten niet zichtbaar.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
toonvankr,

Hopelijk wordt het snel voor je opgelost!
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Werkt alles inmiddels weer naar behoren toonvankr?
toonvankr
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Toevallig heb ik net nog gebeld met de helpdesk. Het werkt nog steeds niet. Om de Vodafone app zijn mijn gesprekken niet zichtbaar en blijft mijn tegoed op 150 staan. Ook in de computer van Vodafone is niet zichtbaar dat ik gebeld heb. Het maakt mij niet zoveel uit dat ik gratis kan bellen omdat ik toch niet boven de 150 uit kom, maar het Vodafone bedrijf zou dit toch wel wat meer voortvarend aan mogen pakken denk ik.
Anonymous
Niet van toepassing
Hebben ze wel al het onderzoek aan gemaakt voor de technische dienst?
toonvankr
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik mag aannemen van wel. 16 dagen geleden werd mij toegezegd dat ik gebeld zou worden als het in orde is. Vanmorgen heb ik zelf gebeld omdat ik nog niets gehoord had en om dat ik nog steeds geen rekening van Vodafone gehad heb, terwijl ik sinds 4 augustus abonnee ben. Was allemaal normaal zei het call center.
Anonymous
Niet van toepassing
Als het goed is zie je dan ook via my vodafone op de website het onderzoek staan. Dit staat vermoed onder het kopje vragen en verzoeken.
toonvankr
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Heb het nagekeken maar dit is daar niet vermeld.
Anonymous
Niet van toepassing
Dan wil ik je toch nog eens verzoeken om de klantenservice te bellen en aan te geven dat er een onderzoek aangemaakt moet worden hiervoor. Dit mag ook eventueel via de chat of social media (Twitter of Facebook).
Via de laatste 3 kanalen kun je dan meteen de link van dit topic mee versturen, zodat ze het kunnen nalezen toonvankr

toonvankr
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Navigatie je bericht Steven weer met Vodafone gebeld. Nu kwam het antwoord dat het een " bekend" ? Probleem is dat bij een klein aantal klanten speelt die van Ziggo naar Vodafone zijn overgegaan. Zou op 10 september opgelost moeten zijn. Jammer dat dit niet eerder is gecommuniceerd.
toonvankr
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Navigatie is n.a.v.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic