hansdeleuw

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Verbruik raadplegen.

In de my vodafone app kan ik het datagebruik gedurende de abonnementsmaand controleren. Maar hoe kan ik de gebruikte belminuten controleren?
6 Reacties 6
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi hansdeleuw,

Dit is zeker mogelijk! Als je de MyVodafone appt opstart op je toestel ga dan naar het kopje Rekeningen selecteer de gewenste maand en zie dan de knop Bekijk de details van je verbruik. Nu is het mogelijk te swipen naar Internet, Gesprekken en SMS.

Zorg er wel even voor dat de MyVodafone app de laatste update heeft ontvangen.

Vriendelijke groet,
hansdeleuw
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Dank voor uw reactie. In de Vodafone app zie ik bij rekeningen/maand/details gebruik enkel internetgebruik staan van de afgelopen maand. Het aantal gebruikte belminuten is nergens terug te vinden.
In de app kan ik bij "tegoed" wel mijn datagebruik van de lopende maand aflezen. Dat zou toch eigenlijk ook bij de belbundel terug te vinden moeten zijn. Mijn belbundel blijft in mijn geval gewoon op 150 minuten staan. Terwijl ik wel mooi zicht heb op mijn dataverbruik.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi hansdeleuw,

Maak je gebruik van een Android of iPhone toestel? En is de app ook up to date in de Google Play Store en/of App Store?

Vriendelijke groet,
hansdeleuw
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Geacht forum,
Ik maak gebruik van een Android toestel. Samsung S7. Heb nog even gecheckt in de Google play store. Er is geen update voorhanden.
Groet
Hans de Leuw
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
hansdeleuw, ik begreep van een andere klant dat het probleem hiermee is opgelost. Wil je nog een keer kijken? Anders kun je het beste bellen met 1201 voor verder onderzoek.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic