WendyWenzel

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verbruik en tegoed

Wie snapt dit???
mijn starttegoed is 275 minuten per maand en ik heb het nog niet eens verbruikt en er wordt hier gepraat over een verbruik van buiten mijn maandelijkse tegoed van 13,75 euro
Tegoed
Het resterende tegoed
in  maart bedraagt:   Je starttegoed deze maand was 275 minuten 168 minuten   Verbruik
Binnen maandelijks tegoed:
107 minuten Buiten maandelijks tegoed:
€ 13,75 Bijgewerkt tot 22-3-2013
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Hoi WendyWenzel, welkom op het forum! De reden dat je kosten buiten je tegoed hebt, maar wel nog tegoed in je bundel, ligt er in dat je diensten hebt gebruikt die niet in de bundel vallen. Denk dan bijvoorbeeld aan bellen of sms'en naar een buitenlands nummer, gebruik in het buitenland, het bellen naar 090x-servicenummers of het gebruikmaken van smsdiensten. Op de rekening die je van ons volgende maand ontvangt, kun je in de specificatie exact zien welke kosten buiten de bundel zijn gevallen.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Hoi WendyWenzel, welkom op het forum! De reden dat je kosten buiten je tegoed hebt, maar wel nog tegoed in je bundel, ligt er in dat je diensten hebt gebruikt die niet in de bundel vallen. Denk dan bijvoorbeeld aan bellen of sms'en naar een buitenlands nummer, gebruik in het buitenland, het bellen naar 090x-servicenummers of het gebruikmaken van smsdiensten. Op de rekening die je van ons volgende maand ontvangt, kun je in de specificatie exact zien welke kosten buiten de bundel zijn gevallen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic