Anna1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verblijf in Duitsland terwijl abonnement afloopt

Hallo,

Ik heb een sim only abonnement dat over anderhalve maand afloopt.
Maar over een aantal weken zal ik voor minimaal 2 maanden naar Duitsland gaan.
Het leek me dan handig om mijn abonnement af te laten lopen en dan in Duitsland een andere simkaart te kopen voor mijn telefoon. Als ik dan later weer terug ben , zou ik dan een nieuw abonnement willen kopen met behoud van mijn oude nummer.
Nu vroeg ik mij af of zoiets mogelijk is?
Alvast bedankt!
4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
In dit geval (als je het abonnement niet stop zet). Wordt het abonnement stilzwijgend verlengt iedere maand. Hierdoor kun jij verlengen zodra je terug bent en je nummer gewoon behouden

Een andere optie die je hebt is 4 maanden voor de einddatum mag je verlengen.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Hoi Anna1,


Zoals Steven- aangeeft zal jouw abonnement na de einddatum in principe automatisch doorlopen. Als je het nummer wilt behouden nadat het abonnement is afgelopen maar geen abonnementskosten meer wilt betalen is een optie om het abonnement over te zetten naar prepaid na de einddatum van jouw contract.

Hoe je het abonnement kunt overzetten naar prepaid kun je vinden via de volgende link: Klik hier.
Bij prepaid hoef je slechts 1 keer per jaar op te waarderen en 1 keer binnen 3 maanden na aanschaf.

Anna1
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor de reacties, prepaid had ik nog niet aan gedacht, dat is misschien wel een goede optie!
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Mocht er binnen 48 uur geen nieuwe reactie komen, dan zullen we dit topic sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic