Hoewel ik erg terughoudend was om mijn nieuwe HTC HD2 te flashen met een custom rom, ben ik erg blij dat ik het tóch heb gedaan. Mijn HTC vertoonde hetzelfde probleem, maakte alleen verbinding als ik steeds de verbinding uit en weer aanzette, en daarvoor is het toestel niet gemaakt. Het moet gewoon uit zichzelf verbinding maken om optimaal gebruik te maken van alle functies.Ik heb alles geprobeerd, instellingen aanpassen, wel proxy, geen proxy, band wijzigen, etc etc, maar eigenlijk, bedacht ik me, is het van de gekke dat dat allemaal zou moeten. Na diverse keren bij de Vodafone shop terug geweest te zijn, en na een SIM wissel en controle op afstand, kwam Vodafone op het punt van terugsturen van het toestel. Hier ging ik in eerste instantie niet mee akkoord, ik had het toestel net, en nieuw uit de doos, en zou drie weken zonder toestel komen te zitten.... Na wat zoeken kwam ik hier terecht, en las ik o.a. dat iemand succes had met een Custom ROM installatie.Na wat aarzelen heb ik dat ook gedaan, en ik ben blij te verkondigen, dat het probleem is opgelost! Ik heb constant verbinding, en snel ook. Voor meer informatie over Custom ROMS kun je kijken op de website van XDA developers, waar uitgebreid wordt in gegaan op het flashen van de software van je telefoon.