Fabian stam

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verbinding

Mijn 4G doet het op een of anderen manier niet meer. Maar vanochtend nog wel
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Fabian stam
Welkom op de vernieuwde klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat heb je zelf allemaal al gedaan om te controleren waar het aan zou kunnen liggen?
1) Toestel aan/uit zetten en kijken of die het dan doet
2) SIM-kaart even uit het toestel halen, schoon maken en dan weer erin om te kijken of die het doet
3) SIM-kaart bij iemand anders testen, misschien doet die het dan wel
4) In je toestel naar instellingen om te kijken of deze nog wel op 4G aan staat
(kan je geen info hier over geven, weet niet welk toestel je hebt, deze info kan je ook even google)

Mocht dit alles nu niet werken dan zou ik de klantenservice van Vodafone bellen en vragen wat er aan de hand is. Via My Vodafone kan je online met de klantenservice chatten in de app en/of via je browser (via deze weg heb je sneller contact en antwoord). En mocht dit alles niet lukken dan kan je eventueel nog langs een Vodafone winkel, daar kunnen ze je ook helpen. Via de Community is alleen voor klanten die klanten kunnen helpen en als je alles hebt gedaan om er zeker van te zijn dat het niet aan je telefoon en/of SIM-kaart ligt, dan is het contact opnemen van klantenservice de enige oplossing.

Succes en laat je weten of het is verholpen en hoe je het hebt gedaan, bedankt! :relaxed:

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Fabian stam
Welkom op de vernieuwde klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat heb je zelf allemaal al gedaan om te controleren waar het aan zou kunnen liggen?
1) Toestel aan/uit zetten en kijken of die het dan doet
2) SIM-kaart even uit het toestel halen, schoon maken en dan weer erin om te kijken of die het doet
3) SIM-kaart bij iemand anders testen, misschien doet die het dan wel
4) In je toestel naar instellingen om te kijken of deze nog wel op 4G aan staat
(kan je geen info hier over geven, weet niet welk toestel je hebt, deze info kan je ook even google)

Mocht dit alles nu niet werken dan zou ik de klantenservice van Vodafone bellen en vragen wat er aan de hand is. Via My Vodafone kan je online met de klantenservice chatten in de app en/of via je browser (via deze weg heb je sneller contact en antwoord). En mocht dit alles niet lukken dan kan je eventueel nog langs een Vodafone winkel, daar kunnen ze je ook helpen. Via de Community is alleen voor klanten die klanten kunnen helpen en als je alles hebt gedaan om er zeker van te zijn dat het niet aan je telefoon en/of SIM-kaart ligt, dan is het contact opnemen van klantenservice de enige oplossing.

Succes en laat je weten of het is verholpen en hoe je het hebt gedaan, bedankt! :relaxed:
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Fabian stam
Is het inmiddels verholpen en zo ja, wil je dan uitleggen hoe?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten, geen reactie meer
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic