Clearinc

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verbinding valt zomaar weg

In november jl heb ik mijn (zakelijke) abonnement wederom verlengd en ben daarbij een iPhone 6 Plus in gebruik gaan nemen. Het is ook dat ik sinds het moment dat ik die telefoon in gebruik heb genomen af en toe zeer slechte verbinding heb en ook valt de verbinding vaak weg. Dwz ik hoor degene aan de andere kant van de lijn wel, maar zij horen mij niet meer. Dit laatste gebeurde vandaag al 2 x. Behoorlijk lastig als je in een zakelijk gesprek zit.

Tevens hoor ik vaak de klacht dat men mij bijna niet kan horen terwijl ik op dat moment de telefoon aan m'n oor houd en geen 'oortjes' (al of niet draadloos), gebruik. Ook bel ik vanuit een kantoor thuis, zonder achtergrond geluiden.

Al met al zeer hinderlijk. De kwaliteit staat op deze manier zeer zeker niet in verhouding met de prijs die ik voor mijn zakelijke abonnement moet betalen. Ik verneem graag wat hieraan gedaan kan worden.

Alvast dank voor de moeite.

Met vriendelijke groet,

Sylvia Helder
1 Reactie 1
Clearinc
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Toevoeging: ik bel vanuit Den Haag / Scheveningen, welicht handig voor Vodafone om te weten.

ik ben ook wel benieuwd of meer Vodafone klanten uit dit gebied hier last van hebben.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic