Wen2910

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Verbinding met signaal plus

Ik heb Signaalplus geregistreerd en het werkte in het begin prima. Nu komt het echter steeds vaker voor dat de verbinding tussen mijn iPhone en Signaalplus onderbroken wordt, waardoor ik dus alsnog minimaal of geen ontvangst heb.
Iemand een oplossing? (Resetten heb ik al geprobeerd)
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Hey @Wen2910

Welke lampjes knipperen er of branden er continu en welke niet?
Wat je kunt proberen is signaal plus opnieuw registreren door hem uit te pluggen en te verwijderen van my vodafone. Vervolgens voeg je hem weer toe.

Groetjes stevied86

Bekijk in context

13 Reacties 13
Anonymous
Niet van toepassing
Hey @Wen2910

Welke lampjes knipperen er of branden er continu en welke niet?
Wat je kunt proberen is signaal plus opnieuw registreren door hem uit te pluggen en te verwijderen van my vodafone. Vervolgens voeg je hem weer toe.

Groetjes stevied86
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@Wen2910 , is het nog gelukt met de tip van stevied86?
Wen2910
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Heb signaal plus opnieuw geregistreerd en het lijkt nu juist te werken. Dank voor de tip stevied86!
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@Wen2910,

Goed om te lezen dat het werkt!
Zou ik je mogen vragen om mijn antwoord als oplossing te selecteren zodat andere forumleden ook het makkelijker terug vinden?
Mocht je nog andere vragen hebben dan ben je hier altijd welkom:-)

Groetjes stevied86
sdblom

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb dit geprobeerd, 1 dag heeft het gewerkt en nu kan ik weer thuis niet bellen. Het begint wel een beetje vervelend te worden. Weet iemand anders nog een oplossing?
PietBambergen

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij Fodavone denkt men dat in- en uitpluggen of resetten dé geniale oplossing is voor het eigen onvermogen. Zorg eerst eens dat je software werkt ...
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste PietBambergen,

Naast de ethernetpoort zit een reset knopje (aan de onderkant). Deze 10 seconde inhouden zorgt er voor dat alles weer fijnloos werkt
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
PietBambergen , heeft de reset knop geholpen?
Dave!

Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes
Ik heb sinds paar maanden ook Signaal Plus maar sinds dit weekend en de werkzaamheden c.q.
de onderhoud aan My Vodafone is mijn Signaal Plus niet meer bereikbaar, heb hem reeds 4x gerest met de knop en ruim 3x een uur eruit gehad niks werkt, kan het zijn dat de software niet up to date is of de werkzaamheden nog niet afgerond, tevens heb ik ook geen 4G+ in huis en netwerk is weer als vanouds ( balen ) alleen via Wifi kan ik nog internetten in huis, buitenshuis prima op data.

Het is sinds dit weekend dat mijn Femtocel weigert.
Ik hoor graag van jullie
Anonymous
Niet van toepassing
Hey xGarfieldx


ik raad je aan om eens deze link te checken https://www.vodafone.nl/support/netwerk-en-dekking/signaalplus-troubleshoot.shtml
Door in te vullen welke foutmelding hij weergeeft weet je precies wat je moet doen. Mocht je er dan nog niet uitkomen kun je vanaf morgen 08:00 uur contact opnemen met de klantenservice of je kunt je vraag hier stellen.
Dave!

Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes
Hij doet het weer, had de bericht gelezen van Steven en dacht nog 1 keer reset knop proberen tot overgaan op andere oplossing en hij doet het weer.

Wel bedankt voor de hulp en info

Gr. Dave
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Goed om te horen dat alles weer naar behoren werkt xGarfieldx :)! Mocht je nog eens in de toekomst vragen hebben, laat deze dan gerust weten aan ons via het forum.

Fijne dag nog verder.
Dave!

Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes
Dank je wel gaat goed komen, jullie ook 😉
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic