sever402

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Verbinden met een app

Goedemorgen,
Hopelijk kan een van jullie mij helpen...
Ik heb een Canon camera met wifi. Via de Canon EOS app kun je je camera verbinden met je gsm en dan kunnen foto's gedownload worden op mijn gsm. Dit heeft altijd naar volle tevredenheid gewerkt.
Echter, sinds de laatste update van mijn Samsung S7 Edge kan ik geen connectie meer maken met deze app.
In de app moet de camera zichtbaar worden en dan moet je'pairing' akkoord geven. De gsm herkent echter de camera helemaal niet meer. Ik heb vanalles geprobeerd maar er wordt geen verbinding meer gemaakt. App verwijderen en weer toevoegen helpt niet. Hebben jullie een idee of oplossing? Bedankt alvast voor het meedenken!
Groetjes, Bärbel

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
sever402
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hi Steven, bedankt weer voor je reactie.
Het resetten heeft niet geholpen, ook de software-update van vanmorgen heeft geen verbetering gebracht helaas.
Het is geen bluetooth-verbinding, heb gekeken maar daar vind ik niets, net als bij alle instellingen voor beveiligingen... Ik zal Samsung zelf eens benaderen want het ligt echt aan het toestel, niet aan de camera.
Bedankt!

Bekijk in context

8 Reacties 8
Anonymous
Niet van toepassing
Heb je ook al eens bij de koppeling gekeken op de telefoon met de camera en deze ook verwijderd. Of moet je hem echt elke keer opnieuw koppelen?
Tevens zou je eens in de instellingen van de camera kunnen kijken wat daarbij wordt aangegeven betreft het koppelen.
De laatste optie is het toestel terug zetten naar fabrieksinstellingen. Vergeet niet om een back-up te maken hierbij.
sever402
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb ooit 1 keer moeten koppelen en daarna werrd deze instelling vastgehouden...
Nergens kan ik een koppeling vinden op mijn gsm met de camera ???
terugzwetten naar fabriekinstellingen vind ik wel erg rigoreus maar als er geen andere optie is dan heb ik geen keuze........ Iemand nog andere ideeen?
Anonymous
Niet van toepassing
Normaliter vind je de koppelingen terug bij bluetooth of onder smart lock (beveiligingen)
sever402
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hi Steven, bedankt weer voor je reactie.
Het resetten heeft niet geholpen, ook de software-update van vanmorgen heeft geen verbetering gebracht helaas.
Het is geen bluetooth-verbinding, heb gekeken maar daar vind ik niets, net als bij alle instellingen voor beveiligingen... Ik zal Samsung zelf eens benaderen want het ligt echt aan het toestel, niet aan de camera.
Bedankt!

Anonymous
Niet van toepassing
Mocht je een antwoord erop vinden dan horen wij dit natuurlijk ook graag
sever402
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Zeker, ik zal het dan melden!
Anonymous
Niet van toepassing
Top, dan laten we het topic nog even open staan. Mocht er in de toekomst deze vraag nogmaals gesteld worden dan kunnen we verwijzen hierna

Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic