erwt66

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verbeterpunten verlengen abonnement

Hallo,

Sinds kort heb ik mijn obonnement bij Vodafone verlengt met een Sim Only BEL+SMS+WEB 200 2 JAAR. Op zich niets mis mee, maar wel keek ik er van op dat ik vlak na de overgang van mijn oude naar mijn nieuwe abonnement een melding van Vodafone kreeg dat mijn beltegoed bijna op was. Als ik strikt kijk naar wat ik gebeld heb en wat ik vanaf de ingang van het nieuwe abonnement tot het einde van de maand aan beltegoed had, klopt dit ook wel. Maar ik vindt het wel een vreemde zaak dat het beltegoed van mijn vorige abonnement niet meegenomen is naar het nieuwe abonnement. Het beltegoed is me dus gewoon afgenomen. Als ik nu van een ander profider af kwam kan ik me dit voorstellen. Maar ik ben toch een "trouwe" klant van Vodafone gebleven. Ik vindt dit niet echt van klantenservice getuigen.

Helemaal verbaast was ik toen ik op de internetpagina van Vodafone een Sim Only abonnement SCHERP LARGE2 JAAR zag. Hier krijg je 300 belminuten en 500 MB voor maar 15,00 euro. Terwijl ik nu 200 belminuten en 500 MB voor 22,50 euro heb. De aanbieding SCHERP LARGE2 JAAR was er niet op het moment dat ik mijn abonnement had verlengt, maar dat is nog geen twee weken geleden. En mijn nieuwe abonnement is nog maar 6 dagen oud. Volgens mij was het bij Vodafone toen wel bekend dat de aanbieding SCHERP LARGE2 JAAR er aan kwam. Dat de dame aan de telefoon mij hier niet op geattendeerd heeft vindt ik wel jammer.

Bij elkaar toch twee punten van kritiek op Vodafone. Niet dat ik echt ontevreden ben of dat ik er nog wat aan heb. Maar ik heb het idee dat Vodafone zijn/haar service graag wil verbeteren. Dus hier misschien wat verbeterpunten.
7 Reacties 7
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey erwt66,

Je krijgt je tegoed van het oude en nieuwe abonnement naar rato, op het moment dat je abonnement omgezet wordt vervalt dus het oude tegoed en krijg je aan de hand van hoeveel dagen de maand nog telt nieuw tegoed.
Ik kan me voorstellen dat het vervelend is omdat van het oude abonnement het tegoed nog niet op was. Gelukkig krijg je op 1 september weer nieuw tegoed.

Wat jammer dat je met een scherp abonnement voordeliger uitgeweest zou zijn. Bij het abonnement dat je nu hebt kun je wel onbeperkt smsen, dit kan bij het scherp abonnement niet. Ik weet niet hoe belangrijk smsen voor je is maar je hebt sowieso een zichttermijn van 7 werkdagen nadat het abonnement aangesloten is. Ik raad je aan om vandaag nog contact op te nemen met de klantenservice en te vragen of het naar Scherp omgezet kan worden 🙂
flamongo

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
hopelijk heb je wel 500mb data i.p.v. 200mb zoals ik en heel veel andere mensen, check even je gegevens in My Vodafone, is heel vervelend dat het niet goed verwerkt word, moet nu bellen mailen enz en hopen dat ik mijn 500mb data krijg.ik heb het al in Juni verlengd en is nu net ingegaan, ook op moment is het zogenaamd 500mb data i.p.v. 200mb, staat op alle afbeeldingen en links om in de winkelwagen te doen, ga je uiteindelijk naar uitchecken en afronden staat er op het bevestiging 200mb data.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
flamongo schreef:
hopelijk heb je wel 500mb data i.p.v. 200mb zoals ik en heel veel andere mensen, check even je gegevens in My Vodafone, is heel vervelend dat het niet goed verwerkt word, moet nu bellen mailen enz en hopen dat ik mijn 500mb data krijg.ik heb het al in Juni verlengd en is nu net ingegaan, ook op moment is het zogenaamd 500mb data i.p.v. 200mb, staat op alle afbeeldingen en links om in de winkelwagen te doen, ga je uiteindelijk naar uitchecken en afronden staat er op het bevestiging 200mb data.
Hi Flamongo,

Ik snap dat dat een beetje verwarrend is maar er zit standaard 200 MB data in dat abonnement, je krijgt nu alleen 300 MB extra dus die 300 MB is apart. 😉 Daarom staat het ook niet op de bevestiging weergegeven. Als je recht hebt op 500 MB zul je dat ook krijgen. Hou er wel rekening mee dat die 300 MB ook apart in My Vodafone worden weergegeven. Plus, de eerste maand van je abonnement krijg je de bundels naar rato, dus je hebt nu maar een héél klein gedeelte van je bundels ontvangen! Morgen krijg je de volledige bundels dus check het dan nog eens in My Vodafone. Anders kun je altijd even via Facebook of Twitter contact opnemen.. Als er inderdaad iets niet klopt dan kunnen we dat eenvoudig aanpassen.
flamongo

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
hallo Maartje, bedankt voor je reactie,ik begrijp dat je naar rato data en minuten krijg, in mijn geval was start datum 26 aug en heb ik 39 minuten en 39MB data gekregen, wat inhoud dat er berekend is van 200MB data i.p.v. 500MB data, wat 96MB had moeten zijn,,de 300MB word ook niet apart vermeld in MyVodafone, hierdoor ben ik ook nu data aan het verbruiken buiten de bundel:@
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi flamongo,

Als je zeker weet dat je te weinig data hebt ontvangen kun je beter even contact opnemen met onze klantenservice (kan ook via Facebook of Twitter). Zij kunnen met jouw gegevens kijken wat er aan de hand is. Als het inderdaad niet klopt volgt er uiteraard een correctie.
flamongo

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
hi Astrid,
dank je voor je reactie, inmiddels is de juiste databundel toegekend:D, dus ik neem aan dat ook de buitenbundel word gecorrigeerd..groetjes
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
flamongo schreef:
hi Astrid,
dank je voor je reactie, inmiddels is de juiste databundel toegekend:D, dus ik neem aan dat ook de buitenbundel word gecorrigeerd..groetjes
Als dat met onze klantenservice is afgesproken dan zal dat ook gebeuren. 😄 Fijn dat het is geregeld!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic