VLT-Antoon

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verbaas uzelf, wat er gebeurt als 1 van de 6 nieuw geleverde toestellen defect blijkt.

Hoi.

We zaten vroeger met de zaak bij Telfort maar waren daar zeer ontevreden. Uiteindelijk de keuze gemaakt 6 aansluitingen onder te brengen bij Vodafone. Bij het regelen van de overeenkomst kregen we al een beetje onze twijfels want er was een; " nieuw systeem" en ging allemaal nogal stroef, maar nu we enkele weken verder zijn pakt deze keuze wel heel verkeerd uit. Onze mond valt werkelijk open over deze provider. Zelden dergelijke omslachtigheid, inefficiëncy en klantnegering meegemaakt. De opzeggging is dan ook al de deur uit voordat we überhaupt met ze zijn gaan bellen.

Verbaas uzelf; (ik neem aan dit bericht geweigerd wordt)

We hebben het contract ingevuld voor 6 telefoonaansluitiingen met nummerbehoud. Uiteraard inclusief alle documenten zoals recent uittreksel kvk etc. Alles is geaccepteerd en op 29 april zouden we met Vodafone gaan bellen. De meebestelde toestellen zouden worden afgestuurd.

2 dagen later kwam Dynalogic met alle toestellen en apparatuur binnenwandelen. Na 5 minuten was ie er wel uit dat het contract er niet bij zat. Dat was toch wel een voorwaarde. Hij belde en had afgesproken dat men het contract zou mailen. een paar minuten later werd hij gebeld en men kon het contract niet ontgrendelen en we konden het contract dus niet tekenen. Hij pakte de spullen weer in en vertrok.

Ik hoorde vervolgens niets meer, dus ik weer bellen met de helpdesk, waarbij 30 minuten wachten relatief kort is! Daar vertelde men dat men Dynalogic opnieuw zou stimuleren de boel te regelen.

Vervolgens kregen we weer een nieuwe planningsmail voor de levering en opnieuw kwam de goede man binnen met de telefoons. Ook hij kwam erachter dat het contract er weer niet bij zat en was opnieuw exact even verwonderd als zijn voorganger. Opnieuw gebeld, maar nu bleek het contract wel gemaild te kunnen worden. Dus het kwam alsnog goed.... dachten we;

1 van de Iphone 6-plus toestellen bleek defect. Ik maar weer gebeld en na 30 minuten wachten werd me verteld dat in dit geval het contract ontbonden moest worden. Ik werd daar niet blij van, want dan moest weer opnieuw een contract geregeld worden, het aangevraagde en goedgekeurde nummerbehoud zou worden gecancelled en zou daarna weer opnieuw moeten plaatsvinden. Ik wilde alleen het nieuwe toestel geruild krijgen voor een werkend toestel. Dit was echter veel te simplistisch gedacht door mij, hoe kon ik zo denken, nee het complete contract van dit ene nummer en toestel moest en zou geannuleerd worden. Er is me gevraagd op eigen kosten aangetekend het toestel retour te sturen naar Dynalogic. Dat heb ik gedaan, inclusief alle contractinformatie.

Vervolgens werd het compleet stil.. geen mails.. geen telefoontje, helemaal niks.

Een week later gebeld. Nu duurde het 45 minuten wachttijd aan de ZAKELIJKE helpdesk. Daarna moest het dossier erbij gezocht worden en dat duurde ook weer 5 tot 10 minuten.. Uiteeindelijk was ik gewoon te ongeduldig. Het was ontvangen en ik moest een klein beetje geduld hebben. Het zou bevestigd worden als men het had afgewikkeld en dan konden we het nieuwe contract weer aanvragen. Op de vraag of we dat nieuwe contract alvast konden regelen, werd gemeld dat dat niet kon, omdat eerst het oude compleet gecancelled moest zijn., ik was weer te ongeduldig.

Uiteindelijk gisteren een mailtje gehad (10 dagen later) dat het contract is gecancelled en dat we met 5 werkdagen ons geld terug mogen verwachten. Dit terwijl ik boter bij de vis moet leveren, nemen ze bij Vodafone ongeveer een maand om het weer terug te geven, maar goed, daar zit niet mijn probleem.

Ik vandaag dus maar weer gebeld met de verkoop, waar de teklefoon overigens heel veel malen sneller wordt beantwoord. Deze dame meldde me dat ik idd een nieuw contract kon afsluiten, echter dat werd een compleet nieuw contract met zelfs een nieuw klantnummer. Het onderdeel laten uitmaken van het bestaande contract waar de resterende 5 nummers nog onderdeel uitmaken was niet mogelijk, dat zou pas mogelijk zijn als het contract al was ingegaan. Waarom kon ze niet melden, maar ik dacht opnieuw gewoon te simpel.

Ik vroeg waarom alles zo omslachtig ging en het niet soepeler kon gaan, maar ze meldde me dat dat kwam omdat ik het toestel had teruggestuurd. Wellicht dast het anders gewoon had kunnen worden omgeruild. Dat was een rode lap, aangezien ik juist geprotesteerd had tegen terugsturen en cancellen contract en ik juist had gevraagd het gewoon om te ruilen en men deed nu alsof ik juist de verkeerde keuze had gemaakt.

Wat me ook meteen werd verteld; mijn vorige contract hadden we de red business vasn 65 euro per maand voor 55 euro per maand en omdat we 6 contracten hadden overgebracht hoefden we geen aansluitkosten te betalen. Echter dit contract betreft maar 1 telefoon met aansluiting, dus ik moet gewoon de aansluitkosten betalen en ook betaal ik gewoon 65 euro per maand. Dit is voor mij echt ongelooflijk en zeker de druppel, maar bij veel klagen bij de dame kwam ik niet verder. Ze zat daar ook maar aan de telefoon en maakte de regels niet. Ook in dit geval had ik de neiging te simpel te denken.

Ik vertelde haar dat we al 6 nummers hadden en dat ik dezelfde condities wilde hebben. Toen ze echter ging kijken naar mijn initiële contract kon ze maar 5 nummers vinden en helemaal geen zesde nummer. Het was ook nergens traceerbaar en ze vroeg of ik me niet vergiste.... Het moet niet gekker worden. Ik meldde haar dat ik haar een mail kon sturen met de offerte van Vodafone met 6 aansluitingen en telefoons en tevens een scan van de getekende overeenkomst tussen Vodafone en ons, inclusief Pakbon, met daarin 6 aansluitingen en 6 telefoonnummers en 6 geleverde telefoons op de pakbon. Echter dat was onmogelijk want ik kon deze dame geen rechtstreeks mail sturen. Tsja wat dacht ik ook,. zomaar een mail sturen.. weer te simpel gedacht.

Al met al komt de stoom nu uit mijn oren en heb ik besloten deze laatste aansluiting gewoon bij KPN onder te brengen en tevens het contract op te zeggen. Ik heb nog nooit een dergelijk onprofessionale organisatie meegemaakt. We zijn van de regen in de drup terecht gekomen en het was voor ons eens en nooit weer.

Het ga jullie goed bij Vodafone, maar ik adviseer jullie om eens wat minder geld te steken in reclame en meer in een fatsoenlijk proces en mensen die daar van op de hoogte zijn, alsmede een automatiseringssysteem dat werkt! Blijkbaar vinden providers het veel belangrijker nieuwe klanten te vinden dan bestaande te houden!

Hoi.

We zaten vroeger met de zaak bij Telfort maar waren daar zeer ontevreden. Uiteindelijk de keuze gemaakt 6 aansluitingen onder te brengen bij Vodafone. Bij het regelen van de overeenkomst kregen we al een beetje onze twijfels want er was een; " nieuw systeem" , maar nu we enkele weken verder zijn pakt deze keuze wel heel verkeerd uit en onze mond valt werkelijk open over deze provider. De opzegggingh is dan ook al de deur uit voordat we überhaupt met ze zijn gaan bellen.

Verbaas uzelf; (ik neem aan dat deze er snel afgaat, ondanks dat het een aantoonbaar feitenrelaas is)

We hebben het contract ingevuld voor 6 telefoonaansluitiingen met nummerbehoud. Uiteraard inclusief alle documwenten zoals recent kvk etc. Alles is geaccepteerd en op 29 april zouden we met Vodafone gaan bellen. De meebestelde toestellen zouden worden afgestuurd.

2 dagen later kwam Dynalogic met alle toestellen en apparatuur binnenwandelen. Na 5 minuten was ie er wel uit dat het contract er niet bij zat. Dat was toch wel een voorwaarde. Hij belde en had afgesproken dat men het contracrt zou mailen. een paar minuten later werd hij gebeld en men kon het contract niet ontgrendelen en we konden het contract dus niet tekenen. Hij pakte de spullen weer in en vertrok.

Ik hoorde vervolgens niets meer, dus ik weer bellen met de helpdesk, waarbij 30 minuten wachten relatief kort is! Daar vertelde men dat men Dynalogi opnieuw zou stimuleren de boel te regelen.

Vervolgens kregen we weer een nieuwe planningsmail voor de levering en opnieuw kwam de goede man binnen met de telefoons. Ook hij kwam erachter dat het contract er weer niet bij zat en was opnieuw exact even verwonderd als zijn voorganger. Opnieuw gebelkd, maar nu bleek het contract wel gemaild te kunnen worden. Dus het kwam alsnog goed.... dachten we;

1 van de Iphone 6-plus toestellen bleek defect. Ik maar weer gebeld en na 30 minuten wachten werd me verteld dat in dit geval het contract ontbonden moest worden. Ik werd daar niet blioj van, want dan moest weer opnieuw een contract geregeld worden, het aangevraagde en goedgekeurde nummerbehoud zou worden gecancelled en zou daarna weer opnieuw moeten plaatsvinden. Ik wile alleen het nieuwe toestel geruild krijgen voor een werkend. Dit was echter veel te simplistisch gedacht door mij, hoe kon ik zo denken, nee het comnplete contract van dit ene nummer en toestel moest en zou geannuleerd worden. Er is me gevraagd op eigen kosten aangetekend het toestel retour te sturen naar Dynalogic. Dat heb ik gedaan, inclusief alle contractinformatie.

Vervolegsn werd het compleet stil.. geen mails.. geen telefoontje, helemaal niks.

Een week later gebeld. Nu duurde het 45 minuten wachttijd aan de ZAKELIJKE helpdesk. Daarna moest het dossier erbij gezocht worden en dat duurde ook weer 5 tot 10 minuten.. Uiteeindelijk was ik gewoon te ongeduldig. Het was ontvangen en ik moest een klein beetje geduld hebben. Het zou bevestigd worden als men het had afgewikkeld en dan konden we het nieuwe contract weer aanvragen. Op de vraag of we dat nieuwe contract alvast konden regelen, werd gemeld dat dat niet kon,m eerste het oude compleet gecancelled, ik was weer te ongeduldig.

Uiteindelijk gisteren een mailtje gehad (10 dagen later) dat het contract is gecancelled en dat we met 5 werkdagen ons geld terug mogen verwachten. Dit terwijl ik boter bij de vis moet leveren, nemen ze bij Vodafone ongeveer een mnaand om het weer terug te geven, maar goed, daar zit niet mijn probleem.

Ik vandaag dus maar weer gebeld met de verkoop, waar de teklefoon overigens heel veel malen sneller wordt beantwoord. Deze dame meldde me dat ik idd een nieuw contract kon afsluiten, echter dat werd een compleet nieuw contract met zelfs een nieuw klantnummer. Het onderdeel laten uitmaken van het bestaande contracrt waar de resterende 5 nummers nog onderdeel uitmaken was niet mogelijk, dat zou pas mogelijk zijn als het contract al was ingegaan. Waarom kon ze niet melden, maar ik dacht opnieuw gewoon te simpel.

Wat me ook meteen werd verteld; mijn vorige contract hadden we de red business vasn 65 euro per maand voor 55 euro per maand en omdat we 6 contracten hadden overgebracht hoefden we geen aansluitkosten te betalen. Echter nu dit contract aanlsluiten betreft maar 1 telefoon, dus ik moet gewoon de aansluitkosten betalen en ook betaal ik gewoon 65 euro per maand. Dit is voor mij echt ongelooflijke, maar bij veel klagen bij de dame kwam ik niet verdre. Ze zat daar ook maar aan de telefoon en maakte de regels niet. Ook in dit geval had ik de neiging te simpel te denken.

Ik vertelde haar dat we al 6 nummers hadden en dat ik dezelfde condities wilde hebben. Toen ze echter ging kijken naar mijn initiële contract kon ze maar 5 nummers vinden en helemaal geen zesde nummer. Het was ook nergens traceerbaar en ze vroeg of ik me niet vergiste.... Het moet niet gekker worden. Ik meldde haar dat ik haar een mail kon sturen met de offerte van Vodafone met 6 aansluitingen en telefoons en tevens een scan van de getekende overeenkomst tussen Vodafone en ons, inclusief Pakbon, met daarin 6 aansluitingen en 6 telefoonnummers. Echter dat was onmogelijk want ik kon deze dame geen rechtstreeks mail sturen. Tsja wat dacht ik ook,. zomaar een mail sturen.. weer te simpel gedacht.

Al met al komt de stoom nu uit mijn oren en heb ik besloten deze laatste aansluiting gewoon bij KPN onder te brengen en tevens het contract op te zeggen. Ik heb nog nooit een dergelijk onprofessionale organisatie meegemaakt. We zijn van de regen in de drup terecht gekomen en het was voor ons eens en nooit weer.

Zoals gezegd ga ik er vanuit dast deze post er niet op komt of snel verwijderd gaat worden....










1 Reactie 1
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@VLT-Antoon

Het forum is inderdaad niet geschikt voor dit soort berichten. Een forum is namelijk een plek waarop je openlijk met andere forumgebruikers kunt praten en discussiëren over diensten, producten of wat dan ook. Gebruikers die niet bij Vodafone werken kunnen niks met deze klacht en zij kunnen je dus ook niet helpen aan een oplossing. Ik zie daarom niet in waarom dit bericht op het forum zou moeten blijven staan. Als je dit bericht naar onze klantenservice stuurt dan zullen zij je verder helpen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic