vrijgezellig

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verandert je nummer als je belt vanuit Mallorca?

Ik ben benieuwd of je nummer veranderd als belt vanuit mallorca als vodafone abonnee naar een vodafone abonnee die zich in Nederland bevind? Dus of je een nummer op het display ziet worden weergegeven ipv de opgelsagen naam.

En omgekeerd natuurlijk ook. Bellen vanuit NL als abonnee naar een abonnee in Mallorca. Veranderd daar dan nog wat? Of blijft alles gewoon hetzelfde? Alvast bedankt voor reacties.


3 Reacties 3
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Nee. Het enige dat anders is, is dat je in het buitenland moet bellen naar +31612345678 (of 0031612345678) ipv 0612345678.

Als iemand je belt dan zal je telefoon altijd +31612345678 weergeven. Als je een contactpersoon met dat nummer hebt, dan zal je telefoon de naam erbij weergeven, net zoals in Nederland.
vrijgezellig
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ok duidelijk. Maar als ik iemand bel vanuit het buitenland ziet diegene dan een verschil? Of zal mijn naam ook gewoon op dat display verschijnen indien opgeslagen uiteraard?
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Meestal ziet het er exact hetzelfde uit. Heel soms staat nummerherkenning ineens uit, of zie je 0031612345678 als afzender, maar meestal is het gewoon exact hetzelfde als in Nederland.

Als iemand jou belt dan kan het zijn dat het overgaan anders klinkt (vooral in het Verenigd Koninkrijk), dus dan hoort diegene wel dat je in het buitenland bent.

Probeer je soms naar het buitenland te gaan zonder dat iemand merkt dat je weg bent? 😉
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic