MarcoVermeer

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Veranderen naar prepaid

Een paar maanden geleden heb ik mijn Vodafone abonnement opgezegd, dit was een RED 2 abonnement (volgens mij) met een HTC One A9. Nu vroeg ik mij af, nu mijn abonnement volledig verlopen is en ik dus niet meer kan bellen/sms'en, nog kan overstappen naar een prepaid model ook al woon ik in het buitenland, ik heb wat dingen lopen die alleen met gebruik van mijn oude telefoonnummer nog opgelost kunnen worden.
1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi MarcoVermeer
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het is een beetje een vaag verhaal maar je kan natuurlijk altijd een Prepaid kaartje kopen bij Vodafone en deze in het buitenland gebruiken. Als je maar genoeg beltegoed op je kaart hebt staan. Je nummer meenemen dat gaat niet meer want je hebt je contract al laten verlopen en dan is het niet meer mogelijk om deze mee te nemen naar je nieuwe Prepaid kaart.

Dus als je abonnement nu echt helemaal is gestopt en je kan niet meer bellen en/of op internet en je hoeft ook geen abonnement meer te betalen dan kan je je nummer niet meer overnemen naar een prepaid kaartje. Je hebt namelijk alles op gestopt en Vodafone zet je nummer dan in de ijskast. Een nieuw prepaid kaartje aanvragen en die gebruiken, met een nieuw nummer, kan natuurlij kwel.

Wil je daar nog meer zekerheid over hebben kan je natuurlijk altijd nog de klantenservice van Vodafone bellen. Maar met een paar maanden heb je toch wel echt pech, ga ik vanuit!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic