Alberta

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Veiligheid - gebeld door gek nummer

Wordt steeds gebeld door St. Antonius nummer 7826888487. Bij het Antonius ziekenhuis geinformeerd, is bij hun niet bekend. Zie altijd pas later dat er gebeld is, want bij dit nummer gaat het geluid nooit over. Geprobeerd terug te bellen, dan hoor je niet in gebruik. Gecontroleerd op my vodafone, geen belkosten. Wat kan dit zijn? Met vriendelijke groet, Alberta

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Alberta 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik denk eerder dat het een nummer uit de UK is. Zet er een 0 voor en dan is het een nummer dat je gewoon NIET moet terug bellen. Het zou maar zo iemand kunnen zijn die zich voordoet als helpdesk medewerker van een computer bedrijf. Zelf zou ik hier niet op ingaan.

Het St. Antonius Ziekenhuis heeft een 088 nummer, wat ik bij hun op de site afhaal. Zou er verder niet op reageren en als ze je echt nodig hebben dan bellen ze nog wel een keer of als je echt naar dit ziekenhuis moet dan sturen ze je wel post. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Alberta 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik denk eerder dat het een nummer uit de UK is. Zet er een 0 voor en dan is het een nummer dat je gewoon NIET moet terug bellen. Het zou maar zo iemand kunnen zijn die zich voordoet als helpdesk medewerker van een computer bedrijf. Zelf zou ik hier niet op ingaan.

Het St. Antonius Ziekenhuis heeft een 088 nummer, wat ik bij hun op de site afhaal. Zou er verder niet op reageren en als ze je echt nodig hebben dan bellen ze nog wel een keer of als je echt naar dit ziekenhuis moet dan sturen ze je wel post. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic