Nee, het sms-je komt (sinds gisterochtend) steeds met de mededeling dat er niets is afgeschreven. Of anders gezegd: dat er een bedrag van € 0.00 is afgeschreven. Ik maak gebruik van de Web-blox, dus er is ook geen enkele reden om iets af te schrijven.
In het verleden heb ik wel eens last gehad van een ander soort onterechte afschrijvingen, die bij de servicedesk van Vodafone werden opgelost door mijn account bij Vodafone te resetten. Is dat weer mogelijk?
Maar goed, mijn basic vraag is dus eigenlijk: Waarom werkt het in principe al jaren naar behoren en sinds gisterochtend niet meer? Lijkt me toch dat er bij Vodafone iets mis gaat. Aan mijn Web Blox tegoed van de vorige maand kan het niet hebben gelegen, want daarvan had ik nog meer als 130 MB tegoed.
Die web blox (200MB p/m) is trouwens net vandaag vernieuwd. Kan het daarmee te maken hebben gehad?
Update 13.57 uur: ik heb nu sinds 8.43 uur geen sms meer ontvangen. Misschien is het probleem met het vernieuwen van de blox verholpen. We wachten af ...