justme82

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Veel mb gebruik BSW 200

Sinds donderdag heb ik de galaxy s4. Nu zit ik voornamelijk op wifi. Nu heb ik 3g heel even gebruikt wat whatsapjes verstuurd ff facebook gezien. Op internet was opgezocht en zit al aan de 25 mb....
nu heb ik het net ff getest door 3g aan te zetten. Even op Google wat te zoeken webpagina te open wat verder zoeken in ds site dat is het en zat al op 2 mb...
hiervoor had ik de s2 nou als ik dan 300 mb gebruikte was het. Hoe kan dit?
1 Reactie 1
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
justme82 schreef:
Sinds donderdag heb ik de galaxy s4. Nu zit ik voornamelijk op wifi. Nu heb ik 3g heel even gebruikt wat whatsapjes verstuurd ff facebook gezien. Op internet was opgezocht en zit al aan de 25 mb....
nu heb ik het net ff getest door 3g aan te zetten. Even op Google wat te zoeken webpagina te open wat verder zoeken in ds site dat is het en zat al op 2 mb...
hiervoor had ik de s2 nou als ik dan 300 mb gebruikte was het. Hoe kan dit?
Hi Justme82,

Ik snap dat dat allemaal een beetje raar lijkt, maar hoe nieuwer de toestellen, hoe beter de kwaliteit, en hoe hoger het dataverbruik dus kan worden. De kwaliteit van websites voor mobiele sites worden ook steeds beter en hierdoor kost het ook meer MB om een site te openen. Ook worden foto's vaak in betere kwaliteit geüpload waardoor ze dus uit meer MB's bestaan.;)

Hou er rekening mee dat je elke foto of elk filmpje moet downloaden voordat je het kunt openen. Hierdoor kan Facebook bijvoorbeeld wel veel MB's verbruiken!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic