mitchellt

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Veel dataverbruik en weet niet waardoor dit komt

Hallo,


Vanochtend gebeld naar kantoor, dennis g gesproken.

mijn internet verbruik nam ineens toe en geen idee waar dat vandaan komt en ik heb bijna geen gebruik gemaakt van mijn internet, doe al 4 jaar hetzelfde en ineens zijn er problemen en ik ben niet de enigste. hiervoor een bundel 400 mb geactiveerd en waarbij ik dus weer 400 mb extra had en dat kost mij 6,50 euro, en nu zag ik ook dat er ineens nog een blox voor 2 euro per dag geactiveerd was,ik heb de blox niet eens zelf geactiveerd!, dit heb ik net 22:04 23-6-14 uitgeschakeld, ik ga geen overige kosten betalen. er is wat goed mis met vodafone... storing of iets???

per seconde ging er 3 kb van mijn bundel af dit is 10,8 mb per uur en 259 mb per 24 uur dat verloren gaat aan niks doen. en voor de maand juni 7,2 gb aan nis doen. een beetje raar is het wel, toch vodafone? dan heb ik alleen nog maar verbinden met het 4g netwerk en geen apps actief. dit is toch raar of niet soms? de collega van Dennis g zei dat het aan mijn toestel lag. dat is niet waar en ik zie dat meer mensen hetzelfde ineens hebben..... graag een persoonlijke reactie.......


1 Reactie 1
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Hey Mitchell,

Welk toestel gebruik je? Op nieuwere Android-telefoons kun je per app het dataverbruik nakijken. Hopelijk kun je er zo achter komen wat er aan de hand is... Kan één of andere stomme app zijn die de data verbruikt...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic