lagolago

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

VastopMobiel + Red Business

Hallo,
 
Voor mijn webshop heb ik een vast telefoonnummer bij Ziggo. Dit nummer schakel ik regelmatig door naar mijn mobiel (Telfort). Dit is vrij prijzig, zeker als ik in het buitenland ben.
 
Ik vroeg mij af of ik het VastopMobiel en Red Business abonnement van Vodafone kan combineren? Hierover heb ik de volgende vragen:
 
1. Doorschakelen naar mijn mobiel binnen Nederland kost niets extra?
2. Doorschakelen naar mijn mobiel in het buitenland (Business Red voordeellanden) kost niets extra?
3. Als ik een klant terugbel, ziet hij/zij dan mijn mobiele of vaste telefoonnummer?
4. Als ik een klant binnen Nederland terugbel, valt dit binnen de bundel van Business Red?
5. Als ik een klant buiten Nederland (Business Red voordeellanden) terugbel, valt dit binnen de bundel van Business Red?
 
Alvast hartelijk bedankt voor uw tijd.
 
Met vriendelijke groet,
Tim
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey Tim,

Je kunt VastOpMobiel inderdaad combineren met een Vodafone Red Business abonnement. Hierbij de antwoorden op je vragen:


  • Met VastOpMobiel kun je inkomende gesprekken op een vast nummer op de mobiele telefoon ontvangen, zonder doorschakelen en vast telefonie abonnement. Omdat je niet hoeft door te schakelen heb je ook geen doorschakelkosten.
  • Je kunt niet doorschakelen naar buitenlandse nummers, dit is ook niet mogelijk met een regulier abonnement zonder VastOpMobiel. Betreft het een Nederlands nummer dat zich in het buitenland bevindt? Dan betaal je alleen de kosten voor bellen naar mobiel (behorende bij je abonnement).
  • Met VastOpMobiel kan alleen het mobiele nummer worden meegestuurd (of niet). Je vaste lijn nummer kun je niet meesturen.
  • Het tarief voor het terugbellen van een klant in Nederland is hetzelfde als het normale tarief bij Business Red. Wel heb je met VastOpMobiel een voordeliger tarief voor het bellen met je mobiele nummer naar vaste nummers.
  • Het tarief voor het terugbellen van een klant buiten Nederland is hetzelfde als het normale tarief bij Business Red.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey Tim,

Je kunt VastOpMobiel inderdaad combineren met een Vodafone Red Business abonnement. Hierbij de antwoorden op je vragen:


  • Met VastOpMobiel kun je inkomende gesprekken op een vast nummer op de mobiele telefoon ontvangen, zonder doorschakelen en vast telefonie abonnement. Omdat je niet hoeft door te schakelen heb je ook geen doorschakelkosten.
  • Je kunt niet doorschakelen naar buitenlandse nummers, dit is ook niet mogelijk met een regulier abonnement zonder VastOpMobiel. Betreft het een Nederlands nummer dat zich in het buitenland bevindt? Dan betaal je alleen de kosten voor bellen naar mobiel (behorende bij je abonnement).
  • Met VastOpMobiel kan alleen het mobiele nummer worden meegestuurd (of niet). Je vaste lijn nummer kun je niet meesturen.
  • Het tarief voor het terugbellen van een klant in Nederland is hetzelfde als het normale tarief bij Business Red. Wel heb je met VastOpMobiel een voordeliger tarief voor het bellen met je mobiele nummer naar vaste nummers.
  • Het tarief voor het terugbellen van een klant buiten Nederland is hetzelfde als het normale tarief bij Business Red.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic