BinkenBibi

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Vastlopen van de vodafone smart 2

Als ik op het home-knopje druk loopt mijn mobiel vaak vast. Dan komt er zwartbeeld en moet ik wachten tot er een melding komt van: launcher werkt niet meer. Hoe gaat dit weer weg?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
BinkenBibi
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Het probleem is uiteindelijk uit zichzelf weg gegaan. Nu hopen dat het niet meer terug komt want dat gebeurt nog wel eens

Bekijk in context

14 Reacties 14
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi, welkom op het Vodafone forum!

Heb je al eens je toestel aan en uit gezet om dit probleem zo te verhelpen?
BinkenBibi
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ja, ik heb het probleem al heel lang
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey BinkenBibi,

Heb je de laatste software op je toestel? Of al eens een software herstel uitgevoerd?
BinkenBibi
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Waar kan je dat zien of je dat heb gedaan?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Hi BinkenBibi,

De beste optie is in dit geval de software te herstellen naar de fabrieksinstellingen.
Ik heb voor het gemak even in de handleiding opgezocht hoe je dat het beste kunt doen:

Terugzetten naar fabrieksinstelling

Hiermee worden al uw persoonlijke gegevens in de interne telefoonopslag
gewist, inclusief informatie over uw Google-account, eventuele andere
accounts, uw systeem- en toepassingsinstellingen en eventueel gedownloade
toepassingen. Als u de telefoon opnieuw instelt, worden eventuele
systeemsoftware-updates die u hebt gedownload, en bestanden op de
microSD-kaart, zoals muziek en foto's, niet gewist. Als u de telefoon op deze
manier opnieuw instelt, wordt u gevraagd dezelfde gegevens opnieuw op te
geven als toen u Android voor het eerst startte.

Als u de telefoon niet kunt inschakelen, kunt u de fabrieksinstellingen
terugzetten met behulp van de hardwaretoetsen. Druk de toets Volume
omhoog in en druk tegelijkertijd op de Aan/uit-toets tot de schermverlichting
gaat branden.

Ik hoor graag van je of het heeft geholpen! Succes.
BinkenBibi
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Worden dan niet al mijn foto's en andere dingen gewist? Want dat wil ik niet.
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi BinkenBibi,

In de handleiding staat het volgende beschreven: Als u de telefoon opnieuw instelt, worden eventuele
systeemsoftware-updates die u hebt gedownload, en bestanden op de
microSD-kaart, zoals muziek en foto's, niet gewist.

BinkenBibi
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Het probleem is uiteindelijk uit zichzelf weg gegaan. Nu hopen dat het niet meer terug komt want dat gebeurt nog wel eens
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Ik hoop het ook 🙂 Ik zou voor de zekerheid in ieder geval een back-up van je contacten en foto's maken. Mocht er dan iets echt mis gaan met je toestel dan ben je die in ieder geval niet kwijt. En ook bv resetten kun je dan zonder zorgen doen.
BinkenBibi
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hoe maak je dan een back-up van je gegevens??
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hey BinkenBibi,

Heb je al eens in de handleiding gekeken? Daar staat uitgebreid beschreven hoe je een backup kunt maken van jouw gegevens.
Unicorn

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo ,
Ik heb een Vodafone smart 4 en ik heb sinds een dag last van dat hij zowat om de twee minuten vastloopt.
Ik heb hem al heel vaak opnieuw opgestart , maar dit werkte niet.
Weten jullie wat ik Misschien kan doen om dit optelossen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! Unicorn,

Vervelend dat het zo vaak gebeurd. Kijk even of de nieuwste updates geïnstalleerd staan op het toestel.
Sinds wanneer heb je deze problemen? Nadat je en bepaalde app had geïnstalleerd?

Laat het ons weten!
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@Unicorn,

Is het inmiddels gelukt met de tips van SamsungExpert?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic