Laurienxx

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Vastlopen contacten op nieuwe iPhone

Ik heb net een nieuwe Iphone 11. Bij mijn oude telefoon (iphone 8 ) had ik ook al het probleem dat mijn contacten vastlopen. Dat ik geen nummers kan opslaan, en dat het heel lang duurt voordat ik een nummer in kan toetsen voordat ik kan bellen. Waar kan ik dit probleem mee oplossen? Ook loopt mijn mail nogsteeds vast. Graag hulp

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Laurienxx 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat mooi dat je een nieuw toestel hebt. Je zegt dit probleem ook gehad te hebben met je iPhone 8. Heb je je nieuwe iPhone met een backup terug laten zetten vanaf je iPhone 8? 

Als dit het geval is, zet je iPhone 11 weer eens terug naar fabrieksinstellingen en installeer deze ZONDER je backup terug te zetten. Heb je dan nog problemen? Ik denk het niet want je hebt alles overgenomen van je oude toestel naar je nieuwe en als daar een foutje in zat, dan neem je dit foutje ook mee. Heb ooit dit ook eens gehad en op advies van Apple dit gedaan en mijn toestel helemaal nieuw gelaten, wel mijn account erop gezet, maar verder alles handmatig terug gezet en het werkte prima! Kwam om dat er iets in mijn oude telefoon niet goed was en dat pakt die dan mee. Je zou het ook eens kunnen proberen. 

Als het goed is dan gebruik je imap voor je mail, en dan is dat zeker geen probleem om handmatig om te zetten. Contacten overschrijven en app voor app er weer opzetten. Probeer het eens. 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Laurienxx 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat mooi dat je een nieuw toestel hebt. Je zegt dit probleem ook gehad te hebben met je iPhone 8. Heb je je nieuwe iPhone met een backup terug laten zetten vanaf je iPhone 8? 

Als dit het geval is, zet je iPhone 11 weer eens terug naar fabrieksinstellingen en installeer deze ZONDER je backup terug te zetten. Heb je dan nog problemen? Ik denk het niet want je hebt alles overgenomen van je oude toestel naar je nieuwe en als daar een foutje in zat, dan neem je dit foutje ook mee. Heb ooit dit ook eens gehad en op advies van Apple dit gedaan en mijn toestel helemaal nieuw gelaten, wel mijn account erop gezet, maar verder alles handmatig terug gezet en het werkte prima! Kwam om dat er iets in mijn oude telefoon niet goed was en dat pakt die dan mee. Je zou het ook eens kunnen proberen. 

Als het goed is dan gebruik je imap voor je mail, en dan is dat zeker geen probleem om handmatig om te zetten. Contacten overschrijven en app voor app er weer opzetten. Probeer het eens. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Laurienxx. Welkom op de Vodafone Community. 

Gefeliciteerd met jouw nieuwe toestel! De iPhone 11 is een super leuk toestel. Ik maak zelf ook naar volle tevredenheid gebruik van dit toestel!  Het verhaal van @Energieboy kan ik niet beter en mooier omschrijven. Het klinkt inderdaad alsof jouw nieuwe iPhone 11 is geïnstalleerd met een backup. En als ook maar iets in de instellingen van jouw iPhone 8 dit probleem veroorzaakten, dan neem je dat automatisch mee naar je nieuwe iPhone. Laat je ons weten of de tip van @Energieboy ook bij jou dé gouden tip is? 

Laurienxx
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Zoals het nu lijkt werkt het inderdaad weer normaal! Dus heel erg bedankt☺️

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Ontzettend fijn om te lezen @Laurienxx. Bedankt voor jouw terugkoppeling en veel plezier gewenst met jouw iPhone 11! 

AnitaSchaap

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb op mijn computer het spel candy crush via facebook account en daar ben ik inmiddels op level 5864 

nu heb ik een nieuwe telefoon en als ik daar het spel op wil spelen dan synchroniseert hij niet met mijn computer. Het spel begint steeds bij level 1. Heb het spel al steeds verwijderd en weer erop gezet maar ik weet miet hoe ik op hetzelfde level kom als op mijn computer. Help

Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @AnitaSchaap 
Ik herken het probleem 😞
Zelf ben ik ook naar een nieuwe telefoon overgestapt en zat ergens bij de 2500 en nu zit ik ook bij 0. En het vervelende was zelfs nog, ik heb me aangemeld bij Candy Crush en zelfs dan pakt die niet mijn oude telling en gaat die met mijn eigen account gewoon weer naar 0. Want je moet namelijk je spel spelen via een account en dan zou het weer goed moeten komen, net zoals jij het via Facebook hebt gedaan.

Geen idee wat er aan de hand is en wat je er aan kan doen maar ik herken je probleem ook. Helpt dit bij jou misschien? https://www.help.king.com/hc/nl/articles/207668279-Hoe-bewaar-ik-mijn-voortgang-

Heel vervelend maar ik merk uit de info dat als je het kwijt bent, dan ben je het kwijt. Maar misschien niet via Facebook. Ik zou als ik jou was even kijken of je daar nog iets aan kan doen.

AnitaSchaap

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dankjewel @Energieboy 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic