Hoi @Laurienxx
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Wat mooi dat je een nieuw toestel hebt. Je zegt dit probleem ook gehad te hebben met je iPhone 8. Heb je je nieuwe iPhone met een backup terug laten zetten vanaf je iPhone 8?
Als dit het geval is, zet je iPhone 11 weer eens terug naar fabrieksinstellingen en installeer deze ZONDER je backup terug te zetten. Heb je dan nog problemen? Ik denk het niet want je hebt alles overgenomen van je oude toestel naar je nieuwe en als daar een foutje in zat, dan neem je dit foutje ook mee. Heb ooit dit ook eens gehad en op advies van Apple dit gedaan en mijn toestel helemaal nieuw gelaten, wel mijn account erop gezet, maar verder alles handmatig terug gezet en het werkte prima! Kwam om dat er iets in mijn oude telefoon niet goed was en dat pakt die dan mee. Je zou het ook eens kunnen proberen.
Als het goed is dan gebruik je imap voor je mail, en dan is dat zeker geen probleem om handmatig om te zetten. Contacten overschrijven en app voor app er weer opzetten. Probeer het eens.