EwaldLouws

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vastlopen Galerij-app

Hallo,

Sinds kort loopt mn galerij-app vast op mn samsung s4mini. Ik kan mn foto's niet meer rechtstreeks delen in Facebook en what's app. Andersom wel, dus vanuit Facebook kan ik wel foto's uploaden. De rest van de app's doen t prima.
Hoe komt dit en wast is de oplossing ?

Alvast bedankt,

Ewald

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@EwaldLouws ik zag toevallig dit bericht op de Facebook pagina van Samsung. Heb je daar misschien iets aan?

Bekijk in context

6 Reacties 6
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @EwaldLouws ,

Dat is vreemd, staan de foto's opgeslagen op en SD kaart of in het interne geheugen van het toestel zelf? Wat je zou kunnen doen is even de cache te legen van de galerij.
EwaldLouws
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ze staan als het goed is op de SD-kaart. Dat heb ik in ieder geval wel aangegeven. Cache heb ik al geleegd, dit werd ook als tip op de galaxy site gegeven. Dit gaat even goed, maar als je dan een foto selecteert slaat de app vast. Het rare is dat het alleen bij deze app is. De rest werkt gewoon. Ook heb ik gelezen van een software update, maar de versienrs. zijn hetzelfde als de nrs van de originele software via Vodafone.

Ewald

Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@EwaldLouws ik zag toevallig dit bericht op de Facebook pagina van Samsung. Heb je daar misschien iets aan?
EwaldLouws
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor deze link, want dit is DE oplossing.

Wel wat werk mee gehad, omdat er een fout bestand op de SD-kaart stond, want de laptop liep er ook op vast. Er stonden 3 foto bestanden op zonder extension. Dit waren de boosdoeners. De foto's heb ik er af gehaald en heb de kaart opnieuw geformatteerd in de telefoon.

Bedankt.

Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@EwaldLouws

Mooi zo 😄
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten, verouderd topic
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic