Frank0810

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vaste lijn Ziggo niet bereikbaar met mobiel nummer

Mijn vriendin kan sinds enige tijd met haar mobiel niet het vaste nummer van haar ouders bellen. Ze krijgt dan een soort in gesprek toon. Andersom kunnen haar ouders haar wel bereiken op haar mobiele nummer. Haar ouders zitten bij Ziggo en mijn vriendin Vodafone. Er is niets veranderd in de abonnementen. Allen zitten al jaren bij Ziggo en Vodafone. Iemand hier ook ervaring mee?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Frank0810 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ervaringen delen is leuk maar je vrienden heeft het probleem. Het is echter beter dat je vriendin hier haar vraagt stelt. Als er dan vragen zijn vanuit Vodafone dan willen ze graag controleren of ze je vrienden spreken. 

Ik kan daarom nu alleen maar adviseren om te vragen of je vriendin de klantenservice belt van Vodafone en dat die dan even met haar mee kijken. Ze moet dan natuurlijk wel zelf bellen! 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Frank0810 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ervaringen delen is leuk maar je vrienden heeft het probleem. Het is echter beter dat je vriendin hier haar vraagt stelt. Als er dan vragen zijn vanuit Vodafone dan willen ze graag controleren of ze je vrienden spreken. 

Ik kan daarom nu alleen maar adviseren om te vragen of je vriendin de klantenservice belt van Vodafone en dat die dan even met haar mee kijken. Ze moet dan natuurlijk wel zelf bellen! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic