scripta

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vast Ip Adres

Ik gebruik mobiel internet voor een applicatie die vereist dat het IP adres bekend is. Ik had een vodafone abonnement waarbij ik een vast ip adres had (of één of twee keer aan de applicatie een nieuw IP adres door moest geven. Nu is het abonnement verlengd, en heb ik voortdurend een nieuw IP adres. Heeft Vodafone een mogelijkheid het IP adres vast te zetten ?
2 Reacties 2
raptorix

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee, zeer waarschijnlijk niet, het aantal IP adressen wat een provider heeft is over het algemeen beperkt, kortom ze laten deze "rouleren", wat wel zo is dat de IP adressen die uitgedeeld worden, vaak in een bepaalde range liggen misschien dat je daar iets mee kan?
hmmr

Gedreven Meedenker
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik gebruik mobiel internet voor een applicatie die vereist dat het IP adres bekend is. Ik had een vodafone abonnement waarbij ik een vast ip adres had (of één of twee keer aan de applicatie een nieuw IP adres door moest geven. Nu is het abonnement verlengd, en heb ik voortdurend een nieuw IP adres.  Heeft Vodafone een mogelijkheid het IP adres vast te zetten ?



Je kunt wel een domeinnaam gebruiken die je automatisch laat verwijzen naar je dynamische ip. http://www.l6n.org/android/dyndns.shtml
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic