Hoi
Desire Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Is dit met alle betaal linkjes zo of alleen op die ene webshop?
Heb jij daar alleen last van of zijn daar ook andere mensen, die op die website iets kopen, er last van?
Het is een beetje lastig om na te gaan waar het probleem ligt. Ik snap dat je nu denkt dat het waarschijnlijk aan je nieuwe telefoon ligt, maar het kan ook toeval zijn. Eventueel zou je je bank app kunnen verwijderen en dan opnieuw installeren en kijken of het dan wel werkt. Misschien dat het met een backup niet goed terug geplaatst is.
Er zijn dus een paar dingen die je eerst zou kunnen proberen voor je verder gaat met Vodafone. Op internet heb ik wel gezien dat er meer meldingen zijn van storingen (https://allestoringen.nl/storing/abn-amro). Afgelopen uren zijn er 30 meldingen geplaatst, misschien ligt het daar wel aan? Misschien even vragen aan de bank?
Laat weten of iets is gelukt en wat er dan was
🙂Succes in ieder geval.