Skolten

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vanuit het buitenland

Beste,
Ik wil een nieuw abonnement verlengen en heb dus ook iets gevonden. Het volgende probleem speelt mij parten...
Momenteel zit ik in het buitenland midden op zee voor de komende 6 weken. Hier is naast bagger wifi geen netwerk aanwezig. Voor het verlengen wordt er gevraagd naar een sms verificatie code, die kan ik dus niet ontvangen hier...
Is er een andere manier mogelijk?

5 Reacties 5
Marc
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

Skolten, welkom op het Vodafone Forum! Heb je op zee wel satelliet internet? Wellicht heb je ook Skype of een andere beldienst dat via internet verloopt? Dan kun je als je tegoed hebt overdag wel bellen met +31654500100 en vragen naar onze afdeling verkoop.
Sietske
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes

Skolten,

Is het nog gelukt om de klantenservice te pakken te krijgen?
Sharon
Community Developer
Community Developer
  • 3522Posts
  • 213Oplossingen
  • 438Likes

Hoi Skolten!

We zijn benieuwd naar de status! Mochten we geen reactie meer van je ontvangen, wordt dit topic op korte termijn gesloten.
Marc
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

Topic gesloten.
Marc
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

Gearchiveerd.

Uitgelicht topic