Skolten

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vanuit het buitenland

Beste,
Ik wil een nieuw abonnement verlengen en heb dus ook iets gevonden. Het volgende probleem speelt mij parten...
Momenteel zit ik in het buitenland midden op zee voor de komende 6 weken. Hier is naast bagger wifi geen netwerk aanwezig. Voor het verlengen wordt er gevraagd naar een sms verificatie code, die kan ik dus niet ontvangen hier...
Is er een andere manier mogelijk?

5 Reacties 5
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Skolten, welkom op het Vodafone Forum! Heb je op zee wel satelliet internet? Wellicht heb je ook Skype of een andere beldienst dat via internet verloopt? Dan kun je als je tegoed hebt overdag wel bellen met +31654500100 en vragen naar onze afdeling verkoop.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Skolten,

Is het nog gelukt om de klantenservice te pakken te krijgen?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Hoi Skolten!

We zijn benieuwd naar de status! Mochten we geen reactie meer van je ontvangen, wordt dit topic op korte termijn gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic