Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

Vanaf nu nog maar één inlog nodig

En wéér een wachtwoord minder!
We worden tegenwoordig allemaal ondergedompeld met verschillende online accounts en wachtwoorden. Dat willen we graag iets makkelijker maken door de accounts voor My Vodafone en Mijn Ziggo samen te voegen. Ben jij klant van Vodafone en van Ziggo en lijkt het jou ideaal om hier gebruik van te maken? Dan kun je vanaf 25 juli gebruik maken van één inlog voor My Vodafone, Mijn Ziggo, Film1 GO, FOX Sports GO en Ziggo Sport Totaal GO.

Hoe gaat het in zijn werk?
Het samenvoegen van de accounts wordt je aangeboden in de My Vodafone en Mijn Ziggo omgeving. Voorwaarde is wel dat de gebruikersnaam hetzelfde e-mailadres is. Volg de aangegeven stappen zodat je de verschillende accounts kan samenvoegen om van alle gemakken gebruik te maken. Als je de inlogcombinatie eenmaal goed hebt ingevuld en de koppeling is afgerond, kun je makkelijk switchen tussen My Vodafone en Mijn Ziggo. Wel zo makkelijk.

Bedenk een sterk wachtwoord
Om het gebruik van Mijn Ziggo en My Vodafone nog veiliger te maken hebben we de wachtwoordmeter in het leven geroepen. Deze meter laat de score zien van 0 tot en met 5, waarbij 5 een zeer sterk wachtwoord is. Zo weet je dus precies hoe veilig jij bezig bent. De vereiste is een wachtwoord van minimaal 8 tekens en een score van tenminste 2 op de wachtwoordmeter. Maar hoe hoger hoe beter!

Heb je nog vragen hierover? Laat het ons weten!
24 Reacties 24
Tudor

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
1200 gebeld met Ziggo. "Belt u over Mijn Ziggo? Wij kunnen helaas u niet helpen" of zoiets, dus opgehangen.
Tudor

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Wat mij betreft, het is opgelost.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Wat is uiteindelijk de oplossing geweest Tudor ?
Tudor

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Steven wrote:
Wat is uiteindelijk de oplossing geweest Tudor ?

Het was niet mijn oplossing. Ziggo heeft het opgelost.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ah top dan weten wij dat hier ook weer 🙂 Dankjewel voor de terugkoppeling!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic