RDG

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vanaf 28/05 een abonnement proberen af te sluiten bij Vodafone en nog steeds NIET geregeld!!!!

Beste Vodafone,

Graag aandacht voor onderstaande email welke u op 19-08 heeft ontvangen en aangeeft binnen 10 werkdagen een reactie te geven.
Wij hebben een aanvraag lopen vanaf 28/05/2015 en tot op heden lukt het jullie niet om dit te regelen????

Wellicht tijd om een keer tot actie over te gaan?



Ontvangstbevestiging

Beste heer, mevrouw,

Bedankt voor je feedback!

We hebben je verzoek in behandeling genomen en zullen je binnen 10 werkdagen van antwoord voorzien.

Let op! Deze e-mail conversatie kun je niet terug zien in My Vodafone.

Met vriendelijke groet, Vodafone Klantenservice

19-08-2015 Uw vraag
Betreft : klacht
Categorie : bestellen
Channel : Web Consumer
Aanhef : M
Naam : Groot de
Mobiel :
Telefoon : 06
E-mail :
Klantnummer :
Repeat contact : Yes
Opmerking : Beste medewerkers en aansturend leidinggevende van Vodafone,

Op 28/05/2015 hebben wij voor onze dochter een "Scherp L 2 jaar" bestelling geplaatst met nummer behoud (zie bijlage).

Helaas is dit tot op heden nog steeds niet afgerond. Onze dochter gaat inmiddels alweer naar school, haar hybride abonnement werkt niet meer en er is nog steeds geen passende oplossing gekomen na mijn laatste telefoontje van vandaag.

Dit is erg vreemd gezien ik 2 weken geleden door een manager van Vodafone ben teruggebeld en deze aangaf het erg te betreuren dat het zo is gelopen en alles binnen een week rond gemaakt zou worden.

Helaas krijg ik zojuist te horen dat "iemand..." de aanvraag heft geannuleerd en ik deze opnieuw moet aanvragen.

Dit lijkt mij niet de juiste procedure. Wellicht is dit gedaan omdat deze al 3 maanden openstaat en dat nogal genant is voor een organisatie als Vodafone.....?

Zowel mijn vrouw als ikzelf zijn ook aangesloten bij de Vodafone en houden ons aan de regels die gelden bij ons abonnement.

Hierbij verwacht ik deze week te worden teruggebeld met een passende oplossing welke vanuit Vodafone geregeld moet worden!

Mocht dit niet gebeuren ga ik ervanuit dat wij onze lopende contracten bij Vodafone per direct kunnen stopzetten en wij kosteloos naar een andere provider over

==================== application Bestandsbijlage ====================
Bestelling.pdf, 35225 bytes, toegevoegd aan incident
2 Reacties 2
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
RDG , via het forum kunnen we je hier helaas niet mee helpen. Neem hiervoor contact op met de klantenservice. Zie ook onze huisregels. Ik zal dit topic sluiten en op een later moment verwijderen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic naar archief verplaatst.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic