JordyvanSanten

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vanaf 04-10 status :toestel wacht op omruil

Goedemiddag,

Mijn galaxy note 4 ligt inmiddels 2 weken bij dynafix voor eenn reparatie.

Nu is de status van mijn toestel al sinds 4 oktober: wacht op omruil.

Nu is mijn vraag, hoelang gaat dit nog duren. Ik heb al meerdere malen contact gehad met Samsung en dynafix, maar word er niet wijzer van.

Ik hoop nu op een antwoord via deze weg.
5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi
Het is absoluut vervelend dat je zo lang moet wachten. Echter is het zo dat Dynafix dit moet aanvragen bij Samsung. Vervolgens dient Samsung dit goed te keuren door een voucher te geven met een bepaalde waarde of door om te ruilen voor een andere telefoon. Dit dient natuurlijk dan weer terug gekoppeld te worden en vanuit daar wordt het doorgegeven aan jou en aan Vodafone.
Echter vanuit hier kunnen wij deze gegevens niet inzien. Wat ik wel weet is dat er een kleine vertraging heeft omdat er al heel veel aanvragen zijn voor Samsung.
JordyvanSanten
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
steven bedankt voor je reactie.
Ik heb gister wederom contact gehad met Samsung en die vertelde mij idd over de vertraging en dat ik even tot aankomende vrijdag moet afwachten. Echter vind ik het wel slordig dat ik door middel van eigen contact er pas achter kom dat er vertraging is, zonder dat ik daar als klant over geïnformeerd word, door welke betrokken partij dan ook. Ik had toch wel enige communicatie verwacht als al tijden een vaste klant.

Ik hoop in ieder geval op een nette en passende afhandeling en dat de vertraging enigszins gecompenseerd zou kunnen worden op welke manier dan ook.
Anonymous
Niet van toepassing
Ik zal je feedback intern doorzetten (in ieder geval bij ons). Ik kan dit helaas niet verder voor je oppakken of in de gaten houden 😞
Ik hoop voor je dat je heel snel een reactie krijgt.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Hallo JordyvanSanten, zoals Steven- al aangaf kunnen wij je hier helaas niet mee verder helpen via het forum. Ik heb het topic daarom dan ook gesloten. Hopelijk heb je inmiddels meer duidelijkheid.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic