Stefank

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Van vodafone red plus naar black abbonement

Red plus abbonement liep af, logische vervanging zou het black abbonement wezen, aangezien ik data verbruikin buitenland heb.
Met het red plus abonnement heb je de mogelijkheid om bv 3 gb data blox erbij te nemen voor 15 euro welke je ook in de voordeelanden kan gebruiken, dus standaard 2gb abb.+3gb blox.

Nu is bij het back abbonement dit echter niet meer mogelijk, jammer, komt hier nog verandering in?
7 Reacties 7
Anonymous
Niet van toepassing
Of er bloxen gaan komen durf ik niet te zeggen. Echter is dit wel al intern aangegeven door medewerkers. Ik zal dit forum topic er in mee nemen.
Anonymous
Niet van toepassing
Ipv het abonnement te verlengen zou je het plus abonnement door kunnen laten lopen waardoor je de bloxen wel nog kunt gebruiken.
Stefank
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Had in eerste instantie een leuke deal afgesloten met het black abb. Maar heb dit later geannuleerd. Dus heb weer het red plus abb met de mogelijkheden extra blox erbij te nemen
Stefank
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wel jammer want de korting om klant te blijven krijg ik nu niet
Anonymous
Niet van toepassing
Klopt, helaas is er geen andere oplossing hierin. Had het je graag verteld als het wel zo was.
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Mocht er binnen 48 uur geen nieuwe reactie komen, dan zullen we het topic sluiten.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic