herpi

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Van provider veranderen/nummer overzetten terwijl ik in het buitenland ben.

Hallo,
ik he een Vodafone abo genomen en kom van KPN en neem nummer mee.
Nu staat er Je nummer moet actief zijn (dus niet geblokkeerd of afgesloten) en in Nederland zijn op de dag dat we je nummer overzetten.

Nu zal je zien dat ik precies op die datum (11 of 12 mei ) niet in NL ben. Vertrek 9-5 in de avond en kom pas 20-5 terug.

Hoe is dat op te lossen.?

Huib
13 Reacties 13
herpi
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helemaal niemand?
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi herpi,

Dat is balen! De enige optie is dat de datum verschoven wordt. Je kunt hiervoor het best even contact opnemen met de klantenservice via 0800-0094 of via Facebook/Twitter.
herpi
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Maar wat gebeurt er als dat niet lukt?
1. Dan duurt het tot je weer terug bent in NL, bv in mijn geval tien dagen
of
2. Het duurt wat langer dan de gebruikelijke halve dag
Of
3. Het gaat helemaal mis.

Huib
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
herpi,

Als de datum verschoven moet worden, vragen wij dit aan bij KPN.
Als zij hiermee akkoord gaan, kun je tot die tijd gebruik blijven maken van je abonnement bij KPN.
Ik kan dit alleen niet via het forum voor je regelen, dus kun je het best even contact opnemen met de klantenservice via 0800-0094 of via Facebook/Twitter.
herpi
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou Sietske...... en dat kan ik dus vergeten.
Ik bel het nummer voor mensen die niet in Nl zijn en dan kom ik door een woud van "kies 1 indien" etc.
Helmaal op het eind moet ik mijn vodafone nummer intikken en dat heb ik dus niet, en het na intikken van mijn oude KPN nummer krijg ik een "bedankt" voor het bellen.
Lichte wanhoop is mijn deel.
ik heb zelfs iemand aan de lijn gehad, een heer Isa, en die zou mij intern doorverbinden. U begrijpt het ik trap erin en moet weer door het hele systeem.


Vodafone bellen is dus geen optie.
Huib


Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi herpi,

Dat schiet niet echt op natuurlijk, sorry daarvoor.
Kun je ons een bericht sturen via Facebook of Twitter? Dan helpen mijn collega's je daar graag verder.
herpi
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
nope, maar heb een mailoptie gevonden en ik wacht nu op antwoord.
Had een tweet gestuurd met verzoek te bellen, maar ook daar geen reactie.

Huib

En, what do you know? Lekker snel antwoord:
Beste Huib,

Bedankt voor je e-mail.

Ik begrijp goed dat je je dit afvraagt!

Echter zou het geen problemen mogen geven als jij op dat moment in het buitenland zit.

Mochten er dingen toch niet helemaal goed gaan, laat ons dit uiteraard weten! Mocht je er telefonisch niet doorheen komen hebben wij ook nog de optie om met ons te chatten. Zo kunnen we je makkelijk verder helpen.

Ik hoop jou hiermee zo goed mogelijk geïnformeerd te hebben en ik wens je een prettige dag verder.

Met vriendelijke groet,

Dominique
Vodafone Online Feedback 27-04-2017 Reactie.


SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi herpi,

Mocht het contact per mail verlopen en het opgelost zijn horen we het graag van je terug.
Mocht je nog vragen hebben kun je deze gerust stellen op het forum.

Fijn weekend!
herpi
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het lijkt me dus prima verlopen.
De vraag was of ik problemen zou ondervinden vanwege verblijf in het buitenland.
En dat is dus niet zo.

Opgelost!

Huib
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Goedemorgen herpi,

Helemaal top om te horen!
Ik wens je een fijne dag verder en mochten er vragen zijn horen we dit van je.

Groet,
herpi
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Opgelost,

post mag weg
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic