RJDesignz

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Van iPhone 4 naar 5

Goedemiddag allen,
 
Ik had vorig jaar augustus een abbonement afgesloten voor 2 jaar. Sinds kort is de iPhone 5 uitgekomen en ik zou graag willen weten of het mogelijk is om m'n abbonement om te zetten (en indien nodig te verlengen) naar een iPhone5-abbonement en dat ik de gereduceerde prijs van €180 dan ook gewoon betaal? Momenteel bezit ik een iPhone 4.
 
Mvg,
Richinel.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Beste Richinel,
 
onmogelijk is het niet, maar het zou wel op een dure en ingewikkelde grap uitdraaien.
 
Je zou dan namelijk je huidige contract, wat nog tot augustus 2013 zal lopen, af moeten kopen en een nieuw abonnement af moeten sluiten.
Voor het afkopen moet je rekekning houden met het feit dat dit gewoon het resterend aantal maanden (plusminus 11 maanden in jouw geval) x het maandbedrag van je huidige abonnement moet afrekenen.
 
Als jij persé een iPhone5 wilt, lijkt het me in jouw geval beter om straks je iPhone4 los te verkopen en vervolgens los een simlockvrije iPhone5 te kopen, je zult dan per saldo veel minder geld kwijt zijn.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Beste Richinel,
 
onmogelijk is het niet, maar het zou wel op een dure en ingewikkelde grap uitdraaien.
 
Je zou dan namelijk je huidige contract, wat nog tot augustus 2013 zal lopen, af moeten kopen en een nieuw abonnement af moeten sluiten.
Voor het afkopen moet je rekekning houden met het feit dat dit gewoon het resterend aantal maanden (plusminus 11 maanden in jouw geval) x het maandbedrag van je huidige abonnement moet afrekenen.
 
Als jij persé een iPhone5 wilt, lijkt het me in jouw geval beter om straks je iPhone4 los te verkopen en vervolgens los een simlockvrije iPhone5 te kopen, je zult dan per saldo veel minder geld kwijt zijn.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic