Dutzzz

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Van duwtje naar annulering

24 -11 contract verlengt met telefoon iPhone 13 pro max

kreeg week 49 een sms dat ik de telefoon eind week 50 kon verwachten.

in week 50 een sms word eind week 51..

levertijden op internet zeggen maximaal 4 weken 

kom ik uit op 22 december

waardoor ik 22-12 dacht neem contact op.. 

de telefoon was 15-12bij Vodafone geleverd en was blijven hangen.. ze zou mijn bestelling een “duwtje” geven

half uur later ontvang ik een mail met uw bestelling is geannuleerd (raar duwtje)

meteen weer contact gezocht ja dat was inderdaad WEER een foutje 

bestelling zou weer toegevoegd worden met zekerheid dat ik mijn plek in de wachtrij voor het uitleveren van toestellen houd

kan 2 werkdagen duren(oftewel telefoon die klaar lag is al onderweg naar een ander) 

morgen einde ochtend zijn die 2 dagen voorbij ben heel benieuwd of ik wat informatie ga ontvangen.

ben al meer dan 10 jaar klant bij Vodafone 

men heb letterlijk het gevoel dat ze niet willen helpen ze wijzen steeds naar een ander en ik moet geduld hebben word er gezegd… ja dat heb ik gehad tot er fout op fout word gemaakt..

vind dat er een oplossing moet komen en niet zeggen geduld ik zou graag willen zien dat er wat aan gedaan word.. heb gevoel dat ze me gewoon in de wacht zetten en denken zeik niet zo want zo komt het over! 
Als het dit jaar niet opgelost is dan denk ik dat ik maar overstap helaas 

Mijn vriend heeft dit jaren geleden ook meegemaakt heeft uiteindelijk een maand extra kunnen wachten toen zelf nog een keer geannuleerd en abonnement verlengt in winkel zodat hij telefoon meteen mee kreeg maar dit kan helaas niet meer maar dat ga ik niet doen dat wachten.

Hoop dat er iemand is die me wel echt wilt helpen zou graag morgen nog wat meer weten waar ik aan toe ben!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dutzzz
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Update:

heb vrijdag weer contact gehad met Vodafone 

kreeg letterlijk te horen dat er geen bestelling was en dat ik kon verlengen als ik wou😳

maar weer gebeld en deze medewerker heeft overlegd met een teamleider die hebben me goed geholpen 

meteen hebben ze gezorgd voor een nieuwe bestelling en ook meteen een bevestiging hier van gekregen, ze gaan er voor zorgen dat ik mijn plaats in de wachtrij behoud dus volgens de medewerker kan ik mijn telefoon deze week verwachten 😃 

al kreeg ik gisteren weer een mail dat de bestelling vertraagd was dus even afwachten of ze me daadwerkelijk in de wachtrij gaan terug plaatsen of dat ik toch achteraan sluit.. al met al opzicht goed bericht maar ben nog voorzichtig met juichen omdat ik niet kan zien of ze me nu echt snel gaan uitleveren. 

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Dutzzz 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Jeetje, dit is natuurlijk heel vervelend. Jammer dat het niet soepel verloopt en vervelend dat iemand je bestelling heeft geannuleerd en niet het juiste duwtje heeft gegeven. 

Eigenlijk ben je wel het beste uit met de klantenservice van Vodafone. Zelf heb ik goede ervaring via Twitter en er is ook een profiel bij Facebook. Via privé kan je met hun chatten en ik weet dat het dan terecht komt bij de juiste mensen. 

Normaal zou je hier ook iemand treffen die je goed kan helpen maar door de feestdagen is er wat geschoven met mensen en de eerste die je misschien kan helpen is @Cecilia , ze zou met je mee kunnen kijken. Alleen is die er zondag weer, 2e kerstdag. Ik kan je niet helpen, werk niet bij Vodafone. 

Ik begrijp dat het vervelend is, maar ik hoop dat ik je hiermee iets heb kunnen helpen. In ieder geval wel hele fijne feestdagen gewenst! 

Dutzzz
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Bedankt voor je reactie 

ja ik hoop dat ik hier iemand vind die me kan helpen en het serieus neemt

jij ook fijne kerstdagen!

Dutzzz
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Update:

heb vrijdag weer contact gehad met Vodafone 

kreeg letterlijk te horen dat er geen bestelling was en dat ik kon verlengen als ik wou😳

maar weer gebeld en deze medewerker heeft overlegd met een teamleider die hebben me goed geholpen 

meteen hebben ze gezorgd voor een nieuwe bestelling en ook meteen een bevestiging hier van gekregen, ze gaan er voor zorgen dat ik mijn plaats in de wachtrij behoud dus volgens de medewerker kan ik mijn telefoon deze week verwachten 😃 

al kreeg ik gisteren weer een mail dat de bestelling vertraagd was dus even afwachten of ze me daadwerkelijk in de wachtrij gaan terug plaatsen of dat ik toch achteraan sluit.. al met al opzicht goed bericht maar ben nog voorzichtig met juichen omdat ik niet kan zien of ze me nu echt snel gaan uitleveren. 

Wesley13

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi ik had het zelvde ook met de pro max ik heb hem geanuleerd en toen via bel simpel met vodafone verlengt dag erna had ik hem binnen meschien een tip

Wesley13

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Via bel simpel heb je hem morgen al 

Dutzzz
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Oké bedankt voor de tip.. vreemd dat ze op die manier wel snel kunnen uitleveren! 
we wachten af neem morgen weer contact op met hoe het ervoor staat! 

Wesley13

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Want ik had zelvde situatie binna 7 weken aant wachten toen dacht ik dit werkt niet geanuleerd meteen bij belsimpel geregeld dag erna had ik mijn telefoon 😁

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @Dutzzz 
Dat is niet vreemd, waarschijnlijk hebben ze online, bij die andere aanbieder, deze toestellen wel op voorraad en bij Vodafone niet. Als je dan daar een abonnement bij Vodafone neemt met een toestel, dan kan het zijn dat je deze sneller binnen hebt. Dat is dus eigenlijk niet zo vreemd 🙂 - Echter, dit is een tip vanuit mij zelf, neem dan wel een verlenging bij die site voor je Vodafone abonnement want als je aangeeft dat je een nieuw abonnement wilt dan krijg je problemen met het omzetten van je nummer! Dus wel voor verlenging gaan en NIET kiezen voor een nieuw abonnement.

Succes in ieder geval 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic