24 -11 contract verlengt met telefoon iPhone 13 pro max
kreeg week 49 een sms dat ik de telefoon eind week 50 kon verwachten.
in week 50 een sms word eind week 51..
levertijden op internet zeggen maximaal 4 weken
kom ik uit op 22 december
waardoor ik 22-12 dacht neem contact op..
de telefoon was 15-12bij Vodafone geleverd en was blijven hangen.. ze zou mijn bestelling een “duwtje” geven
half uur later ontvang ik een mail met uw bestelling is geannuleerd (raar duwtje)
meteen weer contact gezocht ja dat was inderdaad WEER een foutje
bestelling zou weer toegevoegd worden met zekerheid dat ik mijn plek in de wachtrij voor het uitleveren van toestellen houd
kan 2 werkdagen duren(oftewel telefoon die klaar lag is al onderweg naar een ander)
morgen einde ochtend zijn die 2 dagen voorbij ben heel benieuwd of ik wat informatie ga ontvangen.
ben al meer dan 10 jaar klant bij Vodafone
men heb letterlijk het gevoel dat ze niet willen helpen ze wijzen steeds naar een ander en ik moet geduld hebben word er gezegd… ja dat heb ik gehad tot er fout op fout word gemaakt..
vind dat er een oplossing moet komen en niet zeggen geduld ik zou graag willen zien dat er wat aan gedaan word.. heb gevoel dat ze me gewoon in de wacht zetten en denken zeik niet zo want zo komt het over!
Als het dit jaar niet opgelost is dan denk ik dat ik maar overstap helaas
Mijn vriend heeft dit jaren geleden ook meegemaakt heeft uiteindelijk een maand extra kunnen wachten toen zelf nog een keer geannuleerd en abonnement verlengt in winkel zodat hij telefoon meteen mee kreeg maar dit kan helaas niet meer maar dat ga ik niet doen dat wachten.
Hoop dat er iemand is die me wel echt wilt helpen zou graag morgen nog wat meer weten waar ik aan toe ben!