Hi Michelle91-, vreemd dat je nummer niet gewoon overgezet is naar je andere simkaart.
Dat je in het buitenland zit is enerzijds een complicatie, maar wel maar beperkt.
Het nummer overzetten van abonnement naar Prepaid zou geen probleem mogen zijn. Dat is een adminstratieve handeling die gewoon gedaan kan worden, ook als je in het buitenland bent.
Vervolgens praktisch gezien het nummer ook echt in gebruik nemen op je nieuwe sim, dat kan wel een probleem opleveren. Als je sim zich aanmeldt op een buitenlands netwerk, dan gaat het buitenlandse netwerk contact zoeken met onze systemen om te kijken welk nummer, welke bundel etc er aan die sim gekoppeld is. Als het nummer nog nooit gebruikt was kán dat problemen opleveren.
Maar, in dat geval is je nummer wel overgezet en hoort je abonnement dus gestopt te zijn.
We moeten met je nummer erbij even nakijken hoe de vork nu aan de steel zit, maar het forum is daar niet de beste plek voor. Het forum is vooral bedoeld voor info en tips voor klanten door klanten. Bel even met onze klantenservice of laat op Facebook of twitter aub een berichtje achter. Ik kan me voorstellen dat dat misschien handiger is vanuit het buitenland. Dan helpen we je graag.