simone_engels

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Van abonement met toestel naar sim only

Is het mogelijk om een 2 jarig abonement icm toestel te verlengen naar een sim only abonement? Mijn huidige LG G3 is helaas stuk gegaan. Mijn abonement verloopt 15 januari wat betekend dat ik in september een nieuw toestel mag uitzoeken. Echter heb ik al een los toestel aangeschaft. Is het mogelijk een abonement te verlengen tot een sim only abonement
6 Reacties 6
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Simone

Open de MyVodafone App
Eventueel inloggen
Kies voor Mijn Profiel (= de grijze cirkel)
Daarna kies voor: Abonnement
Daarna kies voor: Einddatum contract.

Alleen vanaf "einddatum contract" mag je verlengen naar ieder SIM-only abonnement dat Vodafone tegen die tijd commercieel aanbiedt. Niet eerder!

Je bent immers tot die einddatum nog bezig met het "aflossen" van je (inmiddels defecte) smartphone.
Noteer die datum in je agenda of kalender of smartphone-agenda-met-herinnering. Dan vergeet je die datum niet.

Succes!


Netwerker

PeggySue

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dan ben ik verkeerd voorgelicht door uw medewerkers in Almere ....Volgens hen kon ik al wel verlengen en overstappen op sim only ( einddatum contract is 7 april). Wat ik dus heb gedaan
simone_engels
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb je dit nu dan al zo verlengd? Mij werdt aan de telefoon ook gezegd dat dit pas op de "einddatum" van het contract kan
Anonymous
Niet van toepassing
Je kunt 4 maanden van te voren verlengen. Echter zoals al aangeeft gaat het sim only contract pas in zodra je bij de einddatum bent. Je bent nog bezig met het aflossen van je oude toestel.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic