Petra1965

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Van Vodafone Red-3 F naar Sim only

Hallo,
Wegens omstandigheden moet ik zsm mijn abbonnement omzetten/verlagen.
Ik heb op dit moment Vodafone Red-3 F abbonnement (einddatum 2 Febr 2017) en wil naar een Sim Only abbonnement van Vodafone natuurlijk met behoud van eigen nummer.
Hierover heb ik enkele vragen:
1. Kan ik dit ook 4 maanden van te voren omzetten zoals bij verlengen?
2. Zijn er extra kosten aan verbonden indien ik vroegtijdig om wil zetten?
3. Of moet ik dit abbonnement 1 maand van te voren opzeggen en vervolgens Sim only aanvragen?
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet, Petra

4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Je kunt 4 maanden van te voren het simonly abonnement aanvragen. Normaliter gaat hij pas in op de einddatum ivm het toestel met abonnement.
Wat je wel kan doen is contact opnemen met de afdeling migratie om te zien of het mogelijk is om het abonnement een stap lager te zetten
Als je het abonnement stop zet betaal je de resterende dagen tot aan de einddatum in 1x
bartvries

Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
4 maanden van tevoren naar SIM Only heeft dus weinig zin. Dan zit je weer aan Vodafone vast en je krijgt niet een nieuwe telefoon (iets dat met sim only naar abonnement met toestel wel handig kan zijn).
Dus als ze je NU niet een ander pakket kunnen geven wat DIRECT minder kosten geeft, dan kun je beter even niks doen en over een maand of twee bekijken wat de beste SIMONLY bij Vodafone of een andere provider is. Met twee maanden voor je einddatum mag je namelijk ook bij alle andere providers je aanmelden met nummerbehoud.
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Petra1965, heb je nog contact gehad met mijn collega's? Ik hoop dat ze iets voor je hebben kunnen betekenen. Omdat we via het Forum verder niets voor je kunnen doen zullen we het topic over 48 uur sluiten.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic