Hi Roland,
Ik heb exact hetzelfde probleem.
daims Het valt mij op dat binnen Vodafone zelf ook niet duidelijk is dat hier een storing is. Mij is net als Roland door de klantenservice medegedeeld dat er op dit moment niet van VF Abonnement naar VF prepaid kan worden veranderd, met nummerbehoud. Ook ik kreeg de "tip": dan moet u maar naar een andere prepaid aanbieder overstappen.
De klantenservice gaf ook aan dat het dagen of weken kan duren, maar er niets duidelijk is op dit moment.
Wat mij steekt is dat dit op de website voor nummerbehoud niet gecommuniceerd wordt, waardoor het voor klanten en zelfs VF medewerkers die niet goed kijken lijkt alsof nummerbehoud gewoon mogelijk is. Voor de duidelijkheid; het probleem zit hem in; op
www.vodafone.nl/nummerbehoud selecteer je ; ik wil overstappen van VF abonnement naar VF prepaid/hybride. Vervolgens wil je bij stap 4. Vraag gratis nummerbehoud aan, je huidige aanbieder selecteren, en staat VF daar zelf niet tussen. Hierdoor is het momenteel niet mogelijk nummerbehoud aan te vragen, en worden er tig klanten van kastje naar de muur gestuurd.
Ik heb voordat ik mijn VF Hybride pakket heb aangeschaft met de klantenservice gebeld en deze gaven aan dat het gemakkelijk te doen was om van VF Abonnement naar VF prepaid/hybride over te stappen met nummerbehoud, en ik daarvoor eerst een VF prepaid/hybride pakket moest aanschaffen. Dit heb ik gedaan, en nu blijkt vervolgens dat het helemaal niet mogelijk is. De klantenservice geeft aan dat ik het VF Hybride pakket ongebruikt weer kan retourneren, maar deze is al gebruikt aangezien ik er (op aanraden van VF) een heb aangeschaft en heb opengemaakt volgens de stappen op
www.vodafone.nl/nummerbehoud. Het kan toch niet dat VF zelf als oplossing geeft;
stap maar over naar een andere prepaid provider?