Wiardi14!

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Valt het gebruik van mobiele data in Monaco binnen mijn abonnement?

Ik ben momenteel in Monaco en ik vroeg me af of ik hier extra kosten moet betalen voor gebruiken van internet of dit binnen mijn bundel valt. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 81Posts
  • 13Oplossingen
  • 22Likes

Goedemorgen @Wiardi14! 

Wat heerlijk dat je lekker aan het vertoeven bent in Monaco. Hopelijk bevalt het er en geniet je lekker onder de zon!

Heb je een mobiel abonnement? 
Dan kun je in Monaco kun je mobiele data gebruiken vanuit je bundel, dit valt namelijk onder de EU regeling 🙂
Welke landen allemaal onder de EU regeling vallen, lees je hier: Goedkoop bellen en internetten met Sim Only in het buitenland - Vodafone.nl

Mocht je ooit op vakantie gaan buiten de EU, dan kun je 1 van onze Alles in 1 Wereld bundels aanzetten.

Aan-uitzetten van deze bundels regel je gemakkelijk via MyVodafone

Heb je prepaid?

Monaco staat voor prepaid niet in de lijst van “gewoon” gebruik in het buitenland. Je kan je prepaid dus wel gebruiken in Monaco, maar dan betaal je wel gelijk de tarieven in het buitenland. Houd hiervoor zone 2 aan. 

Voor meer informatie over je Vodafone abonnement op reis, heb ik de volgende informatie nog voor je gevonden:
Gebruik veilig je telefoon in het buitenland | Vodafone
Fair Use Policy - Abonnement | Vodafone
My Vodafone | Support | Vodafone

Bekijk in context

1 Reactie 1
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 81Posts
  • 13Oplossingen
  • 22Likes

Goedemorgen @Wiardi14! 

Wat heerlijk dat je lekker aan het vertoeven bent in Monaco. Hopelijk bevalt het er en geniet je lekker onder de zon!

Heb je een mobiel abonnement? 
Dan kun je in Monaco kun je mobiele data gebruiken vanuit je bundel, dit valt namelijk onder de EU regeling 🙂
Welke landen allemaal onder de EU regeling vallen, lees je hier: Goedkoop bellen en internetten met Sim Only in het buitenland - Vodafone.nl

Mocht je ooit op vakantie gaan buiten de EU, dan kun je 1 van onze Alles in 1 Wereld bundels aanzetten.

Aan-uitzetten van deze bundels regel je gemakkelijk via MyVodafone

Heb je prepaid?

Monaco staat voor prepaid niet in de lijst van “gewoon” gebruik in het buitenland. Je kan je prepaid dus wel gebruiken in Monaco, maar dan betaal je wel gelijk de tarieven in het buitenland. Houd hiervoor zone 2 aan. 

Voor meer informatie over je Vodafone abonnement op reis, heb ik de volgende informatie nog voor je gevonden:
Gebruik veilig je telefoon in het buitenland | Vodafone
Fair Use Policy - Abonnement | Vodafone
My Vodafone | Support | Vodafone

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic